maanantai 27. tammikuuta 2014

Blognuary: Day 27


Moikka ja hyvää tammikuun viimeistä viikkoa!
Tänään mulla oli mielessä hieman sisustusaiheinen postaus, joka keskittyy lähinnä muutamiin juttuihin, joita mun huoneen sisustuksessa on aika paljon. Mennäkseni suoraan asiaan: kuten on saattanu käydä jo aiemmin ilmi, oon just nyt ihan hulluna pöllöihin, ja niitä löytyy mun huoneestakin muutamia.

Valkoinen pöllölyhty muistaakseni Stockmannilta, edessä oleva pöllöpatsas Valoisasta :)

Joululahjapöllö viime joululta :)

Nämä kaks (tai oikeestaan kolme x)) ihanaa Huiskulasta!

Toinen joululahjapöllö, tosi kätevää ku pystyn nyt tarkastamaan lämpötilan suoraan ikkunasta :)

Pöllökynttilä H&M Homelta

Toinen sisustusjuttu mihin oon ihan hulluna (jostain tuntemattomasta syystä) on hevoset. Enimmäkseen siis dalahästit, mut löytyy multa yks toisenlainenki heppa. Ja tälle ei oikeesti oo mitään järkevää selitystä, koska en oo ikinä tykänny mitenkään erityisesti hevosista tai ratsastanu tai mitään, mut sisustusjuttuina oon ihan hulluna niihin :D

Kukallinen hevonen Hemtexistä, punainen ostettu Tukholmasta :)

Tästä mul ei oo mitään muistikuvaa! Tai siis ei mitään hajua, mistä tää valkonen on ostettu, mut saattaa olla Hemtexistä... Siivet oon lisänny ite, ne oon saanu joskus joululahjaks mummilta :)

Tää musta heppa myös Hemtexistä

Takarivin hevonen Valoisasta, tää on tää mun ainut tavallinen hevonen, ja mun mielest niin ihana! Ja edessä myös yks pöllöjuttu lisää xd Tää on mun isän tuliainen Vantaalta.

Edellisen kuvan saattelemana päästään taas seuraaviin juttuihin: säilytyskirjat. Nää on ollu mulla jo jonku aikaa tärkeitä juttuja, ja niitä on pari erilaista.

Tää on vähän erityylinen ku mun muut säilytyskirjat, ja tää oli mun toinen hankittu. Ostettu kesällä 2012 Raumalta Hannasista :)

Muut kirjat on tommosia vanhantyylisiä, pinon päällimmäinen (vaaleansininen) Kodinonnesta (Rauma), kolmen kirjan pino Iskusta ja kolmannen säilytyslaatikon ostopaikasta ei mitään muistikuvaa xd

Neljäs asia, joka on mulle edelleen tosi merkittävä osa sisustusta on kaikki tekstit ja sanat.

Tää saattaa olla peräisin Stockmannilta, saatan toki olla väärässä.

Kirjatuet Serafiinista :)

Näitä yksittäisiä kirjaimia on tullu ostettua mm. Loviisan Aitasta, mut halvimmalla niitä saa Mostersilta! Viimeks kun pääsin ite käymään, tuli hamstrattua kyl muutama kirjain :D


Mulla olis voinu olla viel vaik mitä kivaa pientä näytettävää, mut huoneen siistiysaste ei oikeen sallinu paljoa kuvaamista xd Yhdeks vois toki mainita ne metalliset kynttilälyhdyt, jotka vilahti muutamassa ylemmässä kuvassa. Ja H&M Homen pesukarhu- ja kissatyynyt, haha ❤

Tosin ehkä yks juttu, joka pitää viel tän postauksen loppuun lisätä on mun joululahja, jolla porukat yllätti mut ihan kokonaan : D Muistatteko sen meiän keittiössä olevan lampun, joka ostettiin kaks vuotta sitten Adalmiinan helmestä? Nyt mä sain samantyylisen omaan huoneeseen, ja se on ihan sairaan hieno! :)


 Tällekään päivälle ei ikävä kyllä tullu kauheen pitkiä jaaritteluja, koska haluun tänään ehtiä jopa tekemään juttuja (seuraavaks mennä mm. syömään ja lukemaan päivän 10 sivua...) mut pitkästä aikaa sisustusaiheista postausta!
Nää "sisustussuosikit" oli tässä, ja me nähdään huomenna!
Se on moiiiii!


Ei kommentteja: