lauantai 4. tammikuuta 2014

Blognuary: Day 4


Tänään ajattelin lyhyesti esitellä mun kynnet, jotka on jo ehkä vilahtanu ohi mennen täällä blogin puolella. Nyt ne on jo hiukan muuttunu, olen tehnyt osan kynsistä itse jne. mutta käytännössä nää näyttää tällä hetkellä melkeen samalta kuin alla olevassa vähän yli neljä viikkoa sitten otetussa kuvassa... Siinä siis kynnet ovat vastatehtyinä lakkiaisia edeltäneenä päivänä 4.12.


...ja tässä neljän viikon päästä.


Mulla oli siis ihana kynsi-idea netistä, jonka halusin toteuttaa ammattilaisella, kun tällä kertaa en käynyt meikkauksessa. 

Inspiraation lähde

Mulle siis laitettiin kynsiin kestolakkaus eli joka kerros kovetettiin uv-valolla, jo noi kesti yhtään lohkeematta varmaan yli kaks viikkoa! Sitten niistä alko irrotta osasta kynsistä sellasia pieniä paloja, ja joulukuun 30. päivä poistin itse kestolakan osasta kynsistä, ja lakkasin ite kotona samaan tapaa kuin alkuperäset. Ei niistä tietenkään yhtä hyvät tullut, mut olin kuitenkin tyytyväinen työn jälkeen, kun sain itse tehtyä melkeen vastaavan näköset kuin alkuperäset. Ja ettei kellekään jäänyt epäselväksi, niin mulla ei siis ole tekokynsiä tai rakennekynsiä, vaan noi hirvitykset on ihan mun omat kynnet :D En voi ymmärtää, miten nimettömän ja pikkusormen kynnet kasvaa niin paljon muita nopeemmin...

Kestolakkaus on sinänsä tosi kätevä, ja suosittelen kaikille, jotka eivät halua/saa juhliin teko- tai rakennekynsiä, mut haluavat teettää hienot kynnet ammattilaisella. Kaikkien huonoin puoli näissä tosin on se, että kotona lakan poistamiseen kuluu vähintään ikuisuus ja välillä tekis mieli hakea moottorisaha apuun :D
Mut ilosesti vielä puolet kynsistä on edelleen kestolakattuina ja aikaa on kulunut tosiaan yli neljä viikkoa...

Tänään illalla käyn vähän serkun ja kavereiden kanssa juhlimassa, ja huomenna taas uutta postausta. Nähdään huomenna!

Ei kommentteja: