keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Blognuary: Day 8


Tänään ois vuorossa "stailauspostaus" eli rakensin muutaman asun yhden asusteen ympärille :) Englanniks kutsuisin tätä varmaan nimellä How to style a statement necklace / How I style my statement necklace, mutten tiedä toimiiko sanonta ollenkaan noin päin :D Joka tapauksessa kokosin paria asua korun ympärille, ja olen oikeestikin käyttäny näitä arkiasuina.

Koska viime vuosi oli selvästi "statement kaulakorujen" vuosi, niin tuli itsekin aina silloin tällöin metsästäneeksi hienoa isoa korua, mutten oo löytänyt tähän mennessä kuin yhden mulle sopivan korun ja sen sitten sain joululahjaksi. Koru on Glitteristä ja se ei oo mikään maailman valtavin, mut muihin koruihin nähden silti aika painava ja iso. Asukuvissa varsinkin kaulakoru näyttää varsinaisen pieneltä, mut kyllä se luonnossa kiinnittää huomiota :D Ehkä kaikki johtuu vaan kuvakulmasta?




Mulla tää koru on ollu kovassa käytössä heti joulun jälkeen, ja oon keksinut muutaman asun jo sen ympärille. Ensimmäinen mulla oli yllä sillon, ku käytiin kummien luona lounaalla. Sammaleenvihreä sopii tosi hyvin ton korun kanssa.

Paita - Lindex
Peplum-hame - Gina Tricot

Toinen yhdistelmä on ollu mulla yllä useempaan kertaan vähän eri yhdistelminä. Koska toi koru on vähän juhlava, sillä saa helposti muutettua asun luonnetta. Sitä oon tässä käyttäny hyväksi yhdistämällä mun jokapäiväisen viininpunaisen arkijakun ja 'koulutyttöhameen' tavalliseen harmaaseen t-paitaan :) Ja t-paita muuttuu heti ihan eri näköseksi. 

Paita - Cubus
Jakku - Vila
Hame - Zara



Lisäksi tähän loppuun kokosin vielä muutaman asukollaasin samantyyppisistä asuyhdistelmistä kun oon omista vaatteista kasaillu :)

Vähän "fancy" työ- tai treffiasuksi mut kuitenkin :D
Kengät Asos.comista, muut Gina Tricotilta

Perusarkinen asukokonaisuus :)
laukku & kengät Zalandolta, muut Gina Tricotilta

Muistuttaa mun perinteistä baariasua, miinus kengät tosin :D
Kengät & laukku Asos.comista, muut Cubukselta

Mekkolookki illaksi :P
Laukku Asos.comista, saappaat Zalandolta, muut Cubukselta

Perfektionismi sai mut taas säätämään näiden jokasta pientäkin kohtaa, mut ihan kelpoja noista tuli :P
Huomenna vuorossa taas jotain muuta, nähdään huomenna !


Ei kommentteja: