perjantai 3. tammikuuta 2014

Blognuary: Day 3

Uudenvuodenaattona koin mukavan yllätyksen, kun postilaatikkoon oli saapunut paketti Hong Kongista. Olin hyvin hämmentynyt siitä, et MiniInTheBox-toimitus olis tullu Suomeen niin nopeasti, mutta kun paketin avasin, sisältä paljastui juuri sitä, mitä epäilinkin.

Miniin on alkanut siis keräytyä ostoista "bonuksia", joita saa käytettäväksi myöhemmin. Koska olen kaks tilausta ko. verkkokaupasta tehnyt, ja ensimmäisen arvo oli yli 40 €, niin oli mulle päässyt kertymään bonuksia kokonaiset 5 €! Ja jos et siis tiedä tyypillisiä Minin hintoja, niin sillä rahalla saa jo vaikka mitä, esim. kahdet iPhone-kuoret, tai melkein kaiken alla olevan, jonka tällä kertaa päätin tilata "ilmaisella rahalla".

Kaikki nämä kokonaisuudessaan 5,58 €

Tilauksen yhteisarvoksi tuli siis 5,58 €, joten maksoin näistä bonusten takia yhteensä vain 58 senttiä : D Ja ovat osoittautuneet laadukkaiksi ja hyviksi tuotteiksi, joten oon extratyytyväinen + nopea toimitus yllätti mutkin.

Ensimmäinen tilaamani asia oli siis yksi "anti-dust plug" lisää eli tuttavallisemmin tuo törkätään puhelimen tms. kuulokeliittimeen koristeeksi :) Ja koska kyseessä oli taas hazardiväritilaus (tuotteen väriä ei saa itse valita, vaan saat jonkun näytetyn vaihtoehdon randomisti) odotin jotain kivaa vaaleanvihreää tai -sinistä, mutta oon tyytyväinen kyllä siihen, että sain ton kirkkaan, koska se sopii kaikkien kuorien kanssa :) Ja toi kukka on niin kauniin muotoinen ja just sopiva!



Toinen tilaamani asia oli sellainen, josta oon jo jonkin aikaa haaveillut: kynsityökalu. Tollasella kärjellä voi siis ilmeisesti melko helposti tehdä kynsiin kuvioita yms. ja voihan sitä käyttää apuvälineenä myös ylimenneen kynsilakan siistimisessä. En oo tätä vielä mun kynsiin päässy ite testailemaan, mut vaikuttaa suht laadukkalta ja hyvältä työkalulta!



Ja viimeisin tilattu asia oli kans ollu jo jonkun aikaa tavallaan toivelistalla. Oon nimittäin kuullu viime aikoina ihan HIRVEESTI hyvää puhetta Beautyblendereistä, ja uteliaana olisin kyllä innostunut kokeilemaan ko. meikkisientä, mutta törmäsin kopioon Minin sivuilla ja päätin tilata tuon testiin. Olen sitä nyt pari päivää käyttänyt ja ainakin vaikuttaa siltä, että meikkivoidetta kuluu vähemmän kun flat topilla levittäessä, ja jälki on tosi tasanen ja luonnollisen näkönen! Kun tää vähän yli kolmen euron kopiosieni oli mun mielestä tosi hyvä, niin en tiedä mitä aito Beautyblender sillon olis... Ehkä vielä joskus saan testata senkin eron ;)



Huomenna olis sitten luvassa jotain jo tänään hyvien kevyesti sivuttua aihetta... Nähdään huomenna!


Ei kommentteja: