torstai 23. tammikuuta 2014

Blognuary: Day 23


Moi moi moi!
Meikä on just nyt niiiin onnellinen, ettei oo ees luvallista: varsinkin kun kyse materiasta xd Mut kuten eilen ennustin, poikkesin tänään sinne Seppälään loppuunmyyntiin (ihan mielipuolista siel oli) ja tuli tehty muutama niin hyvä löytö + yks sijoitus, nii en kestä! 

Oon tässä ny jonkun aikaa ettiny nappikuulokkeille kaveriks varsinki kotikäyttöön oikeen kuuloke-kuulokkeita (miten se nyt sanotaan? XD) ja löysin yhdet täydelliset, mut otti päähän ku ei niitä ollukaa Gigantissa eikä missään! Kunnes kävin eilen Clas Ohlsonin nettisivuilla, ja sieltä näin et näitä pitäis löytyy sieltä melkeen samaan hintaan ku Gigantistakin. Sit työkkärin jälkeen (oikeesti, mua ennen oli numeroissa vaan viisi ihmistä, ja jonotin puoltoista tuntia sen vartin takia xc jehuu!) poikkesin Clas Ohlsonilla, ja voi ei ku olin onnessani! Kuulokkeita oli tasan neljät: kahdet oksennuksenvihreet ja kahdet valkoset. Olin vähän empiny mustien ja valkosten välillä, mut nyt oon ihan tyytyväinen ettei ollu ku niit valkosia. Ja näis oli vielä enemmän sinistä ku niissä, jotka Gigantissa olis ollu. En tietenkään pystyny odottaa enää yhtään ku pääsin kotiin, ja ehdin ottaa kuulokkeista laatikossa vaan pari kuvaa puhelimella xd


Ostin siis Skullcandyn Uprock 2.0:t ja just nyt oon niin tyytyväinen mun päätökseen! Joo, olisin varmaan voinu saada viel vähän paremmat tai halvemmat jostain muualta, mut voisin sanoo et "I have a thing for Skullcandy" ja on ollu siit asti ku ostin niiden ekat kuulokkeet joskus 5 vuotta sitten. Mulla oli myös Paul Frank -nappikuulokkeet, jotka oli maailman parhaat, kunnes niistä meni sisältä johto poikki :( Nyt päätin sit vaihtoehtoja katellessani, et haluan nää Uprock 2.0:t ja nää on oikeesti ihan sikahyvät! Tekis mieli itkee ilosta, koska äänenlaatu ❤ Suosittelen lämpimästi (32,95€ Clasulta) ja näis on kaiken lisäks viel mikrofoni ja samanlainen säädin ku iPhonen kuulokkeissa (toista/pysäytä, vaihda kappaletta eteen/taakse) ilman volumesäätöä, mut kuitenkin tarpeellisimmat!


Onnellinen kuuntelija :)


Kuten jo mainitsin, kävin kaupungilla pyörimässä ja myös Seppälän loppuunmyynnissä (vasta toisen kerran xd) ja siel oli ihan hulluna ihmisii! Mut tein viel viime hetken löydöt, joista oon tosi tyytyväinen :)

Löytökasa, kaikki TODELLA hyvään hintaan! Kynsitarrat 0,50 €/paketti ja kynsilakat (jopa isommat pullot ku mun toiset) 1 €/kpl. Toi sininen on kivan "kirkas" mut tumma petroolihtava sininen ja liilalta näyttävä tosi sinertävä vaaleenliila.

Mul on selvästi joku juttu tän kirjaimen kanssa, hahaha xd (Kuva) Alan pelottavasti vaikuttaa myös yhden tv-sarjan fanaattiselta fanilta tai anonyymi tekstaajalta :D Tän ostin "sokkona" sovittamatta (en oikeesti ikinä osta vaatteita sovittamatta, liian riskipelii mun mielestä xd) ja hinta 3€ (norm. 24,95€)!

Silmät laajeni oikeesti ihan valtavan kokosiks, ku näin tän paidan ja tunnistin heti, et olin sovittanu tätä viime syksynä (Muistaks Ilona?? :D) ja sillon aattelin, et jos tää ois ollu alennukses oisin ostanu tän. En ihan kuitenkaan ajatellu et tulis näin hyvään aleen XD Tän takia jonotin viel kassoille uudestaan, ku en uskaltanu mennä sokkona, ois pitäny vaa luottaa vaistoon :) Tääki 3€ (norm. 19,90€)!


Ja maksoin kaikista tavaroista siis yhteensä 16 € ! Kallein ostos oli mun juhlalaukku, joka seki makso murto-osan lähtöhinnasta... (yyyy)

Olin jo pitkään salaa haaveillu tosta hopeisesta ja semmosest sydämenmuotosesta laukusta, mut ostin tän koska mun puhelin mahtuu sinne xd Ja voi ei, oon nyt onnellinen, mul ei ollu yhtään tommost kovaa laukkuu ennestään. Tätä voin sit käyttää teatterissa, juhlissa, baarissa jne. :)

Niin et työkkäriä lukuun ottamatta ihan sika hyvä päivä tänään, ja sairaan hyvä tuuri ku löysin kaks paitaa, jotka oli molemmat viimisii kappaleita ja just mun kokoa! Näin ei oikeesti tapahdu koskaan!

Edistyin kans pääsykoekirjojen kanssa ja opin taas mielenkiintosia (ja vähemmän mielenkiintosia...) juttuja liittyen energiaan, talouteen ja EROI-arvoihin, haha. Niin mielenkiintosia, et mun iltapäiväsistä raapustuksista oli pakko laittaa viel kuva alle xd

"EROEI= quantity of energy supplied : quantity of energy used in supply process"

Nyt ois sopiva hetki ehkä sanoo, et "joka päivä sitä oppii jotain uutta" tai kuten päivän vertauskuva sanoo tänään: "Paras aika istuttaa puu oli kaksikymmentä vuotta sitten. Toiseksi paras aika on nyt".

Huomenna on kuuta jäljellä enää viikko + meiän äidin synttärit, jee! xd Ja koska on perjantai, niin perinteistä perjantaiohjelmaa luvassa myös :) Mutta me nähdään postauksen merkeissä, moi moi!



Ei kommentteja: