tiistai 21. tammikuuta 2014

Blognuary: Day 21


Heipä hei kaikki!

Tänään mulla päässä jyskytti ihan tyhjää, enkä meinannu millään keksiä mistä aiheesta haluaisin tänään kirjoittaa. Kymmenen jäljellä olevan blognuary-päivän kunniaksi päätin sitten kehitellä itse haasteen, jonka laittaa kiertoon. Tai tän tapaisia on varmaan monia, mutta päätin kehittää Elämäni aakkoset -haasteen tehtäväksi tälle päivälle.
Yksinkertasesti ajattelin vaan listata asioita (ja muutamia kuvia), jotka on mun elämässä jotenkin keskeisiä/tärkeitä tai muuten vaan mun elämään liittyviä. No, saatte varmaan käsityksen tästä, kun pääsen ite haasteeseen. Täst tulee muuten varmaan aika haastavaa, ku monet asiat alkaa samalla alkukirjaimella, mut katotaan :D Ja ei tässä oo mulla mitään semmosia ihmeellisiä "sääntöjä", vaan listaan vähän omilla säännöillä :D

A = Apple



iPhone, iPad, iPod ja AppleTV ovat jatkuvassa käytössä.

B = blogi



Vaikka pidinkin välissä taukoa, alko tuntuu jotenkin tosi vaikeelta olla bloggaamatta. Tästä on tullu mulle tapa ja paikka, jonne puran mun ottamia kuvia xd

C = CD-levyt



Vaik melkein kaikki asiat onkin siirtyny digiaikaan ja omistan osan albumeista digitaalisessa muodossa, silti vanhoissa kunnon cd-levyissä on se joku juttu.

D = drinkit


(kuva)

Drinkit on mun suosikkeja, ku joskus eksyn ilta-aikaan ihmisten ilmoille xd
Tässä pari suosikkia:
1
2
3

E = englanti


(kuva)

Englanti kaikissa muodoissaan: se alue Iso-Britanniaa ja se kieli. Puhuttuna ja luettuna. Brittiaksentti ❤

F = fanittaminen

Fanitus on vaan jotenkin mun juttu. Fanitan näyttelijöitä, elokuvia, bändejä... niin et jollain menee viel mun kanssa hermot xd

G = geokätköily

Yks mun elämän mullistaneista harrastuksista. Tästä voisin kirjottaa vaik kuinka pitkään ja raapasisin vasta pintaa.

H = Harry Potter


Yks mun elämän rakkaimmista asioista ehdottomasti (jos jollekin on jääny epäselväks) ❤ 

I = ilta

Paras aika päivästä on illalla, varsinkin loma-aikaan xd

J = junamatkat



Nautin paljon kotimaan junamatkailusta, oon tähän mennessä käyny tosin vaan Tampereella, Salossa ja Helsingissä, mut tarkotus olis lähtee varmaan vähän kauemmaskin jossain vaiheessa :) Tai nyt ainakin ravata tätä Turku - Helsinki väliä xd

K = kokkaaminen



Ruoanlaitto ja leipominen on lähellä mun sydäntä, vaikken tosin ookkaan mikään maailman paras :D Eilen tein elämäni ensimmäisen kääretortun, ja siit tuli ihan pirun hyvää! Ja ylläolevien muffinssien ainekset tuli pääosin suoraan purkista, mut piti itekin jotain väsäillä. Ja kyl itetehdyistä tulee vähän parempia ;)

L = Lontoo



Mun yks lempikaupunki ❤ Kolmatta matkaa suunnittelemassa... ;)

M = musiikki

Yksinkertaisesti yks mun elämän tärkeimmistä asioista ❤


N = Netflix



...vie mun elämän mut ei sillä niin väliä xd Tosin en oo itseasiassa nyt vähään aikaan kattonu Netflixiä, mut se on tosi hyvä palvelu ja ekan kuukauden saa maksutta!

O = oma rauha


Varsinkin nyt saan sitä entistä enemmän, kun oon kotona yksin päiväsaikaan, ja kun mun ja porukoitten välissä on yks kerros = 20 porrasta xd Ennen mun huone oli niiden huonetta vastapäätä, ja ovien välinen etäisyys noin 1,5 metriä.

P = pöllöt



ÄÄÄÄ oon ihan pöllöfriikki varsinkin nykyään! x)

Q = Q eli kuu



;) Tykkään kuutamosta, varsinki täysikuusta!

R = Rooma



Menetin sydämeni tälle kaupungille ❤

S = shoppailu



Netissä tai kaupoissa. Ajanviete ja toisinaan taakka, mut uusien asioiden saaminen on usein mukavaa :)

T = Twilight

Elokuvat ja kirjat. Tasavertainen fanituskohde Harry Potterin kanssa.

U = unelmointi

Mun perusharrastus, tällä hetkellä unelmoin esim. tulevaisuuden opiskelupaikasta, hyvästä työpaikasta, matkustelusta...

V = valokuvaaminen



Intohimo ja itseilmaisun keino.

W = Wikipedia

Paras tietolähde ja tiedonhaun kielletty hedelmä :D Aina huomaamattani eksyn ettimään tietoa Wikipediasta, tosin vaan omaan tarpeeseen enkä mihinkään tärkeisiin tutkielmiin :D

X = x aka cross eli risti



Vapaasti tulkiten saan x:stä jopa ristin x) Ristit on yks mun ykkösjutuista tällä hetkellä!

Y = Youtube

Youtubesta on tullu mulle jokapäivänen harrastus, ei tosin kameran etupuolella, vaan tykkään vaan kattoa muiden videoita. Tähän linkkaan muutaman mun suosikin:
!!!

Z = ZZZ eli nukkuminen


(kuva)

Nukkuminen on kivaa, mut harrastan sitä silti liian vähän.

Å = å eli joki

ja mikä tahansa vesialue yleensäkin. Rakastan (virtaavaa) vettä ❤

Ä = älykkyys

Yksi merkittävistä asioista, joita arvostan toisissa ihmisissä. Älykkyys on tietyssä määrin mun mielestä ihailtava piirre, kunhan se ei mee liian pitkälle. Ja älykästä on myös tilannetaju, jolloin osaa päättää millon jättää aivot narikkaan ja milloin ei x)

Ö = öinen taivas


(kuva)

Yks kauneimmista maisemista ja miljoonia tähtiä ❤



Ja haasteen jaan Maarille tehtäväksi :) Tähän menikin mulla sit melkeen koko päivä aamupäivää lukuunottamatta. Lopputulokseen on kuitenkin tyytyväinen, ja se on pääasia!

Odottelen porukoita kotiin, et pääsis hakemaan uusii kuulokkeita Gigantista ja illalla jatkan pitkästä aikaa kirjojen lukemisen parissa! Aloin meinaa eilen selailla uudestaan keskenjäänyttä Casual Vacancya, ja se imasi mut mukaan niin, et on pakko jatkaa lukemista tänään illalla xd Huomiseks koitan saada inspiraatiota aikaseks ja kirjotella taas jotain normisettiä.

Siihen asti hyvää tiistaita, ja nähdään huomenna!



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vähän kiva postaus! :- )
Ja aww, tuo pöllötyyny! ♥

Noora kirjoitti...

Kiitos! :)
Odotan innolla, et sä saat väännettyä tämmösen kanssa x)