keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Blognuary: Day 22


Moikka!
Eilisilta oli paljon "tapahtumarikkaampi" verrattuna päivään x) Neljäs MiniInTheBox-paketti oli tullu eilen postissa (6-7 arkipäivää!). Se tuli tilattua viime viikolla, koska äiti halus uuden suojakuoren puhelimeensa, ja tuli sitte itte tilattua pari juttua siinä samassa...

Mr. Bunny is here! Mr. Bunny on ihana ❤ Lupasin itelleni, etten hanki enää yksiäkään iPhone-kuoria (jos meinaan edes joskus vaihtaa johonki muuhun ku 4s:ään xd) mut oli pakko peruu lupaus Mr. Bunnyn takia! 1,46 €

Ja ensimmäistä kertaa sain tuotteen, johon en ollu kovin tyytyväinen... Tilasin nää kuulokkeet, koska olen aiemmin tilannu Ministä Applen kuulokkeiden kopiot, jotka oli ihan sairaan hyvät ja edulliset, mut nää ei ollu kyl ihan sellaset ku toivoin :( Nää ei ollu edes yhtä halvat ku edelliset (nämä 4,50 €, edelliset paljon halvemmat?!) ja äänenlaatu ei ollu muiden arvioiden mukaisesti kovinkaan hyvä. Annoin sitten puolpositiivisen arvostelun joka tapauksessa, ja noin neljän tunnin päästä arviosta oli tullu pahottelukirje, jossa lupasivat hyvittää kuulokkeiden hinnan takas äidin kortille. Ainakin tuli todistettua, et asiakaspalvelu pelaa ja aina kannattaa valittaa :D Tosin pyysivät myös päivittämään mun arviota "posiitivisemmaks", ja tein sit varmuuden vuoks niinku pyydettiin, et saatais edes se hyvitys. Ja ei tartte lähettää noita onneks takasin Hong Kongiin, kyl noi varakuulokkeina menee :) Eli loppu hyvin, kaikki hyvin, kai...

Eilen äiti oli sit käyny Hansan loppuvassa Seppälässä (jossa mäkin tein viimeks löytöjä, you know...) ja se toi mulle oleskeluhupparin (josta mulla ei oo kuvaa, koska se on päällä, eikä Seppälän nettisivuilta löytyny kuvaa myöskään xc) ja viis kynsilakkaa ja kynsien koristelujuttuja.

Olin muuten aika hämmentyny siitä, et äiti oli onnistunu löytämään vaan just semmosia värejä, ku mun kokoelmassa ei oo jo ennestään... Ne meinaa, jotka tuntee mun kynsilakkakokoelman (Ilona, viittaan lähinnä sinuun :D) niin tietää, ettei se oo ihan pienimmästä päästä, ja se on vähän päässy paisumaan... Näistä mul ei kuitenkaa ollu yhtäkään väriä ennestään :) Äiti vissiin sano, et nää oli maksanu 5 lakkaa 3 € tai jotain?

Nää on näit hauskoi helmijuttui :) Ei tosin varmaan kaikkein kätevimpii irrottaa yms. XD Mut nää on ollu ny muodis, niin varmaan ihan mielenkiintosta kokeilla näitä :) Voisin tehä postauksen näitten kanssa leikkimisestä! Hintalapussa lukee 4 € ja niin paljon nää luultavasti maksoikin...

Koska olin säheltäny sen mun edellisen vihreen kynsilakan kanssa, niin päätin lakata kynnet uudestaan, kun innostuin tosta äidin tuomasta kimaltelevasta sinisestä, jollasta mulla ei oo koskaan ollu :)
Alotin tällä kertaa oikeen "alusta" ja rasvasin kädet ihan ekaks, koska mulla on ruvennu kädet tulee hirveen kuiviks aina suihkun jälkeen niin, et on pakko rasvata.

Nivea Pure & Natural -käsivoide

Täs välissä levitin jo aluslakan, mut kun se oli kuivunu niin levitin myös kynsinauhavoidetta kuiville kynsinauhoille.

Lumene Gloss & Care 3-in-1 kynsinauhavoide

Aluslakkana käytän Lumenen Gloss & Caren optista kynnenvaalentajaa, koska sitä mulla on eniten xd Ja on mun kynnet ollu kellertävät aina sillon tällön.

Seuraavaks lisäsin kaks kerrosta tota Seppälän sinistä lakkaa, ja ajattelin et tällänen lakka näyttää joko tosi hienolta tai tosi muoviselta ja halvalta, mut onneks jälkimmäinen skenaario ei tapahtunu. Tykkään ton lakan metallisesta hohteesta!

Metallisen sinisen päälle halusin lisätä vielä Natural Coden "random-glitterlakkaa" ja sinisen päälle tuli semmosia ihania kiiltäviä hippuja. Värinä siis siis 55 Top Coat Silver.

Päälle viel päällyslakka, ja olin ihmeissäni ettei kynsiin tullu (paljon xd) jälkiä, leviämistä yms. ku yleensä tulee aina ku lisään enemmän ku kaks kerrosta lakkaa xd Päällä käytän Lumene Gloss & Care 3-in-1 hoitavaa alus- ja päällyslakkaa.

Käytetyt lakat :)

Lopputulos :)

Tänään tuli taas vähän avattua pääsykoekirjoja, mut en jaksanu edetä vielä seuraavaan lukuun... Ja huomenna pitäis mennä käymään jossain pirun työkkärissä :( P-e-l-o-t-t-a-v-a-a. Mut pakko mikä pakko. Ja ku siivooja tulee kuitenkin huomenna aamukaheksalta xd Vois mennä käymään kyl kans viel Seppälän loppuunmyynnissä, jos vaiks sielt tarttuis taas jotain.
Nyt kuitenkin "vaihdan vapaalle" ja me nähdään huomenna!


Päivän viisu, o muuten hyvä ^




Ei kommentteja: