sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Anna minulle hetki aikaa

Tää viikonloppu oli taas mitä oli... Olen jopa jo kuvannut osan ihan muutamista Helsingin (ja ihan kotikulmien) ostoksista, mutten oo saanu postausta aikaseksi... Voin sanoa sen johtuvan siitä, että odottelen mun loppuja saapuvia paketteja jenkeistä(!) Eka erä tuli jo, toinen jenkeistä, toinen ranskasta ♥ Niitäkin saapuneita posteja esittelen teille kun laitan ostospostausta tulemaan. Sitten joskus ehkä.

Oon paljon taas miettiny asioita viikonloppuna (ja tehny ahkerasti mun huomiseks olevaa äidinkielen esseetä :))))))) Nukuin viimiset kolme yötä aika vissiin levottomana ja en tykkää yhtään tosta sängyn paikasta tällä hetkellä. Mul on ollu vissiin nyt öisin ihan liian kuuma ja siks nään sekavia unia.... ô_____Ò Tietäisitte kuule vaan viime öisestä unesta, niin kukaan ei ottais mitään selvää siitä. Olin jossain ja siellä oli ihmisiä, joiden ei ois kuulunu edes olla siellä ja ihan yhen rakennuksen vierestä meni moottoritie ja kun olin sen rakennuksen sisällä niin nähtiin sieltä kolmen rekan kolari ja se tie oli pystyssä niinku kolmion kärki.... o____o En ota mitään selvää tosta. 

Kun tossa selailin kuva-arkistoa niin löysin melkein unohtuneet abipäivä ja penkkarikuvat, jotka viimeksi jätin julkaisematta. Siispä tässä jotain kuvia koulusta ja poimintoja mielenkiintoisimmista autojen lakanoista (tietty eniten omista autoista... ei tahallisesti tietenkään ;)) Harmi etten voinu laittaa ihan kaikkia!

Opehuoneen ovessa ;)

Valotus 20 s




















Oon alottanu tossa viime viikon aikana tarkemman nukkumaanmenorytmin ja nytkin kello on jo vähän liian paljon hyihyi ): Pitäis siis mennä ehkä pian nukkumaan, mut ensin käyn tulostamassa mun (huonon) äikän esseen. Katoin tuossa Azkabanin Vanginkin taas miljoonannen ja tsiljardinnen kerran ja oli yhtä hyvä kuin tähänkin asti (: Harmi vaan, et joudun tällä hetkellä lukemaan pääasiallisesti Robinson Crusoeta vaikka etenenkin aikataulussa, enkä saa keskittyä Chamber of the Secretsiin vaik kiinnostais hitusen enemmän lukea englanniks. Ja heti kun Robinson on valmis niin seuraava kirja on jo tyrkyllä :) Että mä rakastan lukion viimisiä äikän kursseja ♥ 

Joka tapauksessa menen nyt tulostimelle printtaamaan juttuja...
Jos oon vielä hengissä ens viikon niin palaan taas koneen ääreen kun ehdin...
2636 on kiva luku, kiitos:)



Tätä oon kuunnellu useaan otteeseen viime aikoina

Ei kommentteja: