tiistai 6. maaliskuuta 2012

Get up and shake the glitter off your clothes now, that's what you get for waking up in Vegas

Ääää petyin omaan periksiantamattomuuteeni tällä kertaa, koska päätin koota juttuja samaan postaukseen, mut nyt tuli kauhee pakkomielle tehdä tämmönen välipostaus.... NIMITTÄIN eilen olin taas kuin lapsi jouluaattona, sillä mun yks jenkkipaketti saapui eilen tänne Suomen perukoille <3 Enkä voinu nyt vastustaa kiusausta väsätä hetihetiheti häthätää postausta AppStore appilla suoraan iPhonesta, jolla kuvasin heti mun uuden pikkusen <3 Paketti tuli LAS VEGASISTA ja jo pelkästään se oli mun mielestä ihan sikasiistii :D Tällä kertaa saapu mun ihanainen kaulakoru, jonka sain Etsystä muistaakseni jollain 15 eurolla ja tää on luultua pienempi, mut silti aivan kerrassaan ihastuttava mun mielestä. Ja mikäs muu olis aiheena kuin mulle niin rakkaat Harry ja kumppanit;) Kauheesti tän enempää runoilematta perään tulee kuvia (randomjärjestyksessä) joista nahkatakkiin sonnustautunut hiippari ei liity mitenkään eilisen tapahtumiin vaan lauantaista asua Paraisten koukkaukselta. Päätinpä senkin kuvan nyt laittaa samantien. Nahkatakin löydätte myöhemmin ostospostauksesta ja niin pois päin... Nyt kuitenkin kuvia korusta + ylläripalasta joka tuli paketin mukana, siis tuo ruskehtava DA-pala, jossa on Educational degree taustalla :))) Mulla kesti hetken tajuta, ettei kyseessä ollutkaan mitään kiinankielistä sepustusta:))))) Hyvä minä!
Ja tänään taas pirteänä kouluun! Kuvien myötä toivotan kaikille hyvää yön jatkoa. Moips:))))






Ei kommentteja: