perjantai 30. maaliskuuta 2012

Ajattelen liikaa sinua, tää ei oo enää normaalia

Kyllä, täällä taas rustailen ja olen yhä hengissä. Kaikenlaista on taas tullut iPuhelimellakin kuvailtua. Mm. seinälle päätynyt decaali on nyt ikuistettu, opiskelukaverini Bi4-kirja, joka makaa sylissä just nyt, Jani-Petterin (<3) vierailu Kultatalon avajaisissa sekä mun uus hiustenkuivaaja. Jajajaja hirrrrrveen kivat vaatteet, jotka mulla oli tossa jonain elämättömyyden päivänäni päällä viime viikolla. Tai tällä? Äh. What ever. Pointtina siis se, että olen tällä hetkellä "lukulomalla" neljän päivän mittaisen viikonlopun johdosta (kotona). Kyllä sain oikeesti luettuakin. Ja sain selville, että mun vanha iPod Nano toimii yhä. En tiiä pitäiskö itkee vai nauraa. Nyt mulla on sitte 3 toimivaa iVehjettä... Ja nano luultavasti saa tuomiokseen lähtee mun messiin Rooman matkalle (mikäli sen akku kestää...) ettei kukaan vie mun rakasta kosketusnäyttövehjettä... Ja Roomaan on, hyvät naiset ja herrat, 2 viikkoa ja 3 päivää! Jos siis ette tienneet, koulun harrastustoiminta rulaa ^^ Koulun kautta siis lähdetään vähän yli parinkymmenen hengen porukassa.
Jos ette nyt kuitenkaan suutu, niin siirryn hetkeksi bilsan kirjan puoleen ennen kuin meen nukkumaan. Ja kuuntelen koko ajan aktiivisesti Spotify premiumin 48 tunnin kokeilua iPodilla. Kyl tyksin tästä.
Muuten, on aika otsikon mukainen fiilis. Vähintään aika usein. Eh. En tiedä miten suhtautua kaikkeen. Asiat on mulla pikkasen epäjärjestyksessä just nyt ja sen näkee myös mun huoneen lattiasta...
Niin ja toi mystinen autokuva noiden kuvien joukossa ei muuten oo mikä tahansa auto, vaan meidän uus perheenjäsen niin sanotusti. Vanha lähti vaihtoon :( Mut kyl toi uuskin on ihan kiva (myös ajettava)
Tsemppii kaikille koeviikkolaisille ja lomia odotellessa (ehkä ensimmäistä kertaa lukion aikana) Lupaan taas parantaa tapani, varsinkin kun koeviikko on ohi! ~












2 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

en kestä sait JP:n nimmarin oisin nii halunnu kans mut siin oli miljoona pikkulasta ennen mua :(

Noora kirjoitti...

Voi eii :(( Mul oli vaan tarpeeks hyvä paikka ja tuuria...