tiistai 28. helmikuuta 2012

Imagine eternity, doesn’t seem that long, they say nothing lasts forever, we'll have to prove them wrong

Hässäkkä, hässäkkä, hässäkkä...

Hiihtolomakin tossa meni ennen kuin ehtisin edes tajuta... Oltiin mm. poikkiksen ja mun vanhempien kanssa keilaamassa ja meillä + yllärivierailulla mun ihanan ystävän luona ♥ Pyörähdettiin myös Helsingissä, josta ostettiin juttuja (joita minä laiskuri en oo VIELÄ kuvannut blogia varten, hyihyi :<) ja nähtiin vanhojen kaverien kanssa kahvilla Hansassa.
Kouluun paluu oli mulle tällä kertaa tosi vaikeeta [ja väsyttävää] mut onneks mua piristää Canonin uus putki, jipii ♥


Tän tapainen 50 mm "nysä" :---) Sumentaa taustan kivasti, ja valovoima 1.8 (?) antaa hirveen hyvän valon kuviin, jees :--) Laitan teille kohta muutamia kuvia, jotka oon sillä ottanu.


Lisäksi sain uuden salaman käyttöön, sitä en oo vielä pahemmin ehtiny kyllä testailemaan :--)

Eilen kun käytiin näitä hakemassa, niin käytiin samalla Ikeassa, josta mukaan tarttui uudet nupit mun lipastoihin, kaks mustaa Kassett-laatikkoa ja musta Lack-apupöytä (vihdoin! XD)

Tänään sitten [VAIHTEEKSI] vaihdoin taas huoneen järjestystä ja poikettiin taas Gigantissa. Tällä kertaa tartuttiin Bluray-soittimeen, joka loppujen lopuksi sit kuitenkin päätettiin myöskin mun huoneeseen hankkia ("Emmä semmosta tarvi mun huoneeseen"..........) :______D Nyt kuitenkin vois laittaa niitä kuvia :-)


Helsinki
Unelma ♥ XD





Hyvin outoa "katutaidetta" vol. 1

^




Kalat, joista ei kannata kysyä... XD



Canon EF 50mm f/1.8 USM






Vitsi, oon niin paljon nauttinu ton putken kans kuvaamisesta :---)

Kuvasin lisäksi eilen ja tänään useiden kuvien sarjan, ja näistä kuvista valitsin tähän kymmenen "parasta" kuvaa. Kaikissa on sama teema, ja varmaan sanomattakin huomaatte mikä :] Mulle tärkeän korun oli mun mielestä vihdoin aika päästä kuvien keskipisteeksi, ja eilen kun tää idea tuli, niin se oli sitten siinä :]











Mitä mieltä olitte uudella putkella otetuista kuvista? :]

Jatkan vielä hetken Gleen parissa ja siitä Robinson Crusoen lukemisen kautta nukkumaan... Miten tää ilta taas veny tälleen?


2 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Mua nii harmittaa ko olin kipeenä enkä päässy teijän kans kahville mut joku toinen kerta sitten :)

Noora kirjoitti...

Muaki harmittu ku kuulin et oot kipee, mut juu, joku toinen kerta:)