sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Parempi on olla yksin vaan kuin yksinäinen kahdestaan. Parempi eksyä toisistaan kuin itsensä kadottaa.


Bloggerin kanssa tuli sitten jotain sählättyä, niin se hävitti edellisen angstipostauksen, jonka koulussa väsäsin... No ehkä ihan hyvä. Nyt on sitten ne kuvat.

Olipa kerran äidin synttärit tammikuun lopulla...









Tein itelleni seinäkyltin... Oli tylsää. Vaihdoin kyllä senkin jo.

Kokeisiin luku ei kiinnostanut, niin sain tekosyyn mennä kuvaamaan risuja..













..ja muutenkin pelleillä tyhmiä.

ujo


Avasin kattoikkunan.


Kamina on vihdoin valmiina.

Oli sillon vaatteitten kans jännää.

Masentava fiilis tekee huonoa inspiraatiolle. Ja mun saksan kirjan takakansi melkee hajos äsken? Ok. Nyt menee putkeen.

Ajatukset vaan pyörii joka paikassa ja kaikki on ihan sekasin. Järjestin mun huoneen taas uusiks enkä keksi siihen vieläkään mitään syytä. Ja en saa yhtä ihmistä millään mun mielestä. Ei vaan käsitä.

**

Parempi on olla yksin vaan
kuin yksinäinen kahdestaan.
Parempi eksyä toisistaan
kuin itsensä kadottaa.
Parempi on olla itsekseen
kuin tulla sokeeksi toisilleen.
Helpompi lähtee ja levähtää
ennenkuin tulee pimeää.

Mut heti kun mä olen yksin
ikävä viiltelee.
Vielä kerran kahdestaan,
tämän yhden kerran vaan.

Neljä seinää saa yksin todistaa,
vaieten ne valvoo ja meitä tuijottaa.
Vesi hiljalleen hautaa kaiken alleen.
Neljä seinää valvoo, kun sinua suutelen.

- -

**

Jonna Tervomaan Neljä seinää kiteyttää osan siitä, millanen fiilis mulla on tällä hetkellä. Tai sitten miten asiat vois olla. En voi olla varma.



Löysin tämmösen jostain tuben uumenista, oon näytelmä joskus aikoinani nähnyt, muttei mulla tästä laulusta oo mitään muistikuvaa kylläkään. Hyvähän tuo...

Kello on sen verran paljon et täytyis kyl olla jo nukkumassa. Siispä en ehtinyt tänä yönäkään lukee saksaa tai mitään muutakaan... Hups. Ehkä sit huomenna, niinku aattelen melkeen joka päivä.

Ei kommentteja: