sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Sun pitikin olla vanha jo nuorena

Hellou! :---------)

Perjantaina kävin viimistä kertaa vanhassa huoneessa, ja se oli kyllä aika kova paikka mulle... Kun ajattelee, että parin viikon päästä siellä asuu joku ihan muu ihminen. Ja vaikka uus huone on niin paljon isompi ja hienompi kun se vanha, niin silti se on ainut koti, joka mulla on tähän asti ollu niin oli tosi vaikee lähtee pois sieltä.

Lauantaina aloin kokonaisuudessaan sisustaa ensimmäistä tilaa yläkerrassa... :--) Aloitin nimittäin vessasta, ja oon toistaiseksi aikas tyytyväinen lopputulokseen :-)

Ensimmäinen kuva on kuitenkin keskiviikolta, jolloin mulla oli toi uus hame :-)

Paita Es Ti: Ci: ja hame Zara :------)

Mutta siis varsinaisiin kuviin tästä:)


Tossa peltipurkissa mulla on meikkejä, ja loput meikit ja siveltimet on tossa puisessa laatikossa :--) Hajuvesipullo vaan sopi musta tohon tunnelmaan, niin se jäi tohon koristeeksi


Kynsilakat (enemmän tai vähemmän) järjestyksessä altaan vieressä :-)

Tein "radikaalin ratkasun" ja laitoin altaan viereen kellon... Ruotsista ostettu keraaminen saippuapullo näkyy paremmin alemmassa kuvassa :-)


Roskatynnyrini Ikeasta, muahahaa :--D

Lattialaatta näin läheltä, kun se muuten näkyy muissa kuvissa, jos ei oo jo aiemmin kuvaa ollut :--) Noi lähes huomaamattomat raidat on musta hauskat ja siks valitsinkin tän laatan :)

Kokonaisuudessaan siis tätä luokkaa... Ja matto myös tuotu länsinaapurista elokuussa...


Naulakossa olevan sydämen oon joskus saanu mun mummilta, ja sen toisella puolella oleva teksti on tässä... Päätin kuitenkin laittaa toistaseksi valkoisen puolen näkyviin :)

Pyyhekoukut (vihamiehille ei siis ole lainkaan pyyhettä, muahahaa XD)


Toinen "harvinaisen radikaali ratkaisu": Vaihdoin katkaisijan ja pistorasian muovin alle punaista :--)

Ja tämä taulu olis tavoitteena ripustaa jollain tavalla ja jossain vaiheessa seinälle :--) Teksti siis latinaa ja tarkoittaa siis "Rakkaus voittaa kaiken", tänkin oon saanut mummilta kai joululahjaksi :)

Nyt joudun kuitenkin laittamaan jotain tavaroita paikoilleen, kun saatiin mun huoneen pöytä ja kaappi kasattua :----) Kuvia tulee vähän myöhemmin kyl...


Jälleen hauskaa uuden viikon alkua! :))


~

4 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Kivan näkönen vessa. ihana toi toinen laatikko, missä on noita lapsia.

Koska luulet, et voisin tulla käymään? Mulla on sulle jo joululahjakin. Ei oo sisustusihanuuksia, mut tykkäät silti varmasti :DD

Ilona kirjoitti...

Hei sitten varmaan ihan asiaton kommentti, jonka unohdin äsken. Ooks sä laihtunu viime kesästä? Näytät ainakin siltä noissa kuvissa. On sitten ihan kehu, eikä mitään tyhmää utelua :DD

Eimi S kirjoitti...

Aivan ihana ,en kestä

Noora kirjoitti...

Ilona: En tiiä, en oo kysyny! Mut kyllä sä varmaan pääset kun tuut tänne, sit on varmaan huonekalut ja muut jo paikollaan :---D Ja tohon jälkimmäiseen kommenttiin, en itse asiassa tiiä, oon kyllä kuullu aikasemminkin komenttia tästä samasta asiasta....
Ja Essi: noin mä oon sanonu sulle varmaan miljoona kertaa XD Mut koita ny kuitenki kestää xd