keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Suddenly I will play my ace

Päätin taas välillä vaihtaa vähän ulkoasua, uus banneri ja uudet fontit saa olla kokeiluvaiheella jonkin aikaa... :)
Tää mun blogi hakee aina välillä omaa tyyliään, enkä mä ikuisuuksia jaksa pysyä samassa tyylissä, vaikka oon ite tykännyt kaikista muistakin bannereista yms yms. Onko teillä ehdotusta, millanen banneri sopis mun blogiin? Entä oisko parempia nimiehdotuksia? Olen kyllä huomannut, et monet googlaa mun blogin nimellä, niin en sinänsä välttämättä lähtis sitä vaihtamaan, mutta oon yrittänyt päässäni kehitellä jotain uutta nimeä, ehkä ens vuodeksi. Saatte sitten ehkä nähdä, mitä uusi vuosi tuo tullessaan ;)

Nyt oli kuitenkin pakko linkittää tää video jonka löysin edellispäivänä Youtubesta, tää oli mun mielestä tosi huvittava XD


Hahaha :D

Tänään päivällä ajattelin kattoo jotain leffaa (ylläri) ja nukkuu kyl pitempään ku seittemään aamulla D: Saa nähdä, tuleeko pappa huomenna tekemään jotain äänekästä heti aamusta (siinä vähän kahdeksan jälkeen..........) mut yritän kyllä saada nukuttua... Onhan mulla pelkästään koeviikolta niin paljon univelkaa, et tarttis melkeen nukkua kaks päivää putkeen xd No mutta, katon vielä hetken telkkaria, ja sit meen välillä nukkumaan...

Huomenna siis uusi jakso ja uudet aineet.... Englanti, saksa, ruotsi ja vanhojen tanssi kurssi siis torstain lukkarissa... Ja koulua 9.30-16.00. Ah tätä lukioelämää välillä, vaik kyl mä siitä yleensä tykkään...

Nyt kyllä meen, etten joudu enää kolistelemaan täällä ylhäällä, kun noi on jo varmaan nukkumassa... Öitä! **

☮☮☮☮☮☮☮☮☮

4 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Mulla on taas taustakuvaonkelmia mun blogin kanssa. Mun omat kuvat ei oikeen toimi siellä takana, ni käytän vaan tyhmiä valmiskuvia... Yritän joululomalla saada jonku kivan lumikuvan, mut nyt saa se punanen kelvata näin ennen joulua.
Tollasta banneria en oo kyl viel kokeillu, eli ehkä voisin sellasta yrittää. Sulla ainaki näyttää kivalta :DD

Noora kirjoitti...

Tattista :--) Mullakin on välillä ongelma taustakuvan kaa, ku en oikeen osaa päättää mimmosen haluisin, eli saattaa olla et toikin lähtee jossain vaiheessa tästä vaihtoon :D

Irkku kirjoitti...

Et haluis tehä postausta tosta teiän uudesta kämpästä? Kuvii ulkopuolelta, pihasta ja sisältä? :D voit vaiks jaotella niit eri postauksii jossei kaikkee samaan :) ja sit just kertooo jottai ideoi kaikist huoneitte sisustuksist et mist semmone no tullu mielee ja mist tavaroi on hankittu

Noora kirjoitti...

Kiitti kommentista :) Joo, kyllä mä voin tehdä, mun huoneen valmiusaste on pikkasen vielä keskeneräinen niin oon odottanu et se tulee valmiimmaks... Nyt se rupee olee jo pian kuosissa ja kun suurimmat sisähommat on jo valmiita niin voin kyllä toteuttaa tän postauksen vaikka pikkuhiljaa joululoman aikana :)