torstai 10. marraskuuta 2011

Tekijä unohti otsaan kirjoittaa: Ravistettava ennen käyttöä


Heips :--) 
Oon tällä hetkellä ihan sairaaaaan väsyny ja koulussa on tänään ihan kökkö päivä, mut oli pakko kirjottaa välillä postaus, että oon vieläkin hengissä...

Mulla on hankittuna mun uus työpöytä sekä kirjahylly ja jahka ne on koottu, niin kuvia tulloo kyllä (--: Olin kanssa tiistaina ekaa kertaa kokeilemassa mun poreammetta, ja ahh miten mahtava tiistai-ilta mulla olikaan... ;--) Lisäksi ilmoittauduin eilen meidän kouluun liittyvälle ulkomaan matkalle, joten se ois ens keväänä Roomaan! :--)

Tämä vallan hieno luku oli viime kerralla blogissa, kun ehdin käydä vilkasemassa, tällä kertaa se oli 1110, hih :---) Iso kiitos (--:




Ja niinpä (vaikkapa) näiden hienojen lukujen kunniaksi päätin viimein toteuttaa dreamlockin antaman tunnustushaasteen (josta olin muuten hyvin otettu), kiitoksia paljon huomiosta :--)

Tehtävänäsi on:

  • kiittää tunnustuksen antajaa
  • antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
  • ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
  • kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään 

1. Siinä missä muut ovat koukussa huulirasvaan (minäkin...) ja muihin juttuihin, niin mä olen koukussa koulunkäyntiin. En tiedä mistä tää koko juttu on ees lähteny eli hyvin absurdia... :--)
2. Omistan todella paljon t-paitoja ja arviolta ko. luku lähenee jopa sataa :----D
3. Mä rakastan syksyä ja talvea, ja sen lisäksi en pidä kesästä. Mun mielestä sateet on ihania (En tosiaan osaa taaskaan vastata kysymykseen "Miksi?")
4. Mä oon alkanu tykkäämään Harry Pottereista joitain vuosia sitten, ja varsinainen "Pottermania" iski mulle heti sen jälkeen, kun olin nähny viimeisen leffan. Rakastan siis käytännössä ihan kaikkea, millä on jotain tekemistä Potterien kanssa.
5. Mä oon yleensä tosi sosiaalinen ja äänekäs ihminen, mut vieraassa seurassa saatan istua ihan hiljaa sanomatta sanaakaan.
6. Omistan tällä hetkellä kymmenen paria Converseja (rakkauskengät ♥)
7. Hukkaan mun tavaroita tosi helposti, tällä hetkellä mulla on esimerkiksi kateissa kokonainen penaali (??????) ja hukkasin yks päivä mun huivin ja huulirasvakin oli kateissa tänään... Lista on loputon? :--D
8. Mä oon aivan koukussa kieliin ja olen opiskellut yhtä kieltä lukuunottamatta kaikkia muita kieliä, joita meidän lukiossa on tarjolla :--D Mulla on siis A-enkku, B-ruotsi, yläasteella alkanu ranska, jonka lopetin viime keväänä sekä lukion vanhan kreikan yks kurssi viime vuodelta + luen nyt lukiossa alkanutta espanjaa ja saksaa :---) "Isona" haaveilen esimerkiksi kielten opettajaksi lukemisesta.

Ei taida olla kahdeksaa ihmistä haastettavaksi, mutta haastanpa vaikka ellamaarinIlonan sekä Mustarastaan, mutta saa muutkin tehdä toki :--)

Nyt menen nukkumaan, ja huomenaamulla väsyttää kai taas kerran... Adios amigos.




4 kommenttia:

Eimi S kirjoitti...

Poreamme ?!?! are you serious:DDD
muutan sinne

eevustus kirjoitti...

Voihan tämä sitä yrittää mutta muistathan aina silti kuinka laiska tämä Mustarastas oikein on... ;)

Noora kirjoitti...

Haha Essu XD Ja kyllä, mustarastas on harvinaisen laiska xd

Ilona kirjoitti...

Joo täällä on toinen laiska. En oo ees viittiny blogiani päivittää vissiin kolmeen viikkoon, vaik kävin Lontoossa ja bileissä ja vaik mitä. Nyt kyl lupaan viikonlopun aikana kirjottaa oikeen pitkän postauksen. Toisaalta voin puolustautua tältä postaus-saamattomuudeltani sillä, että oon kirjotellu kirjeitä. Joskaan kaikki niistä ei oo vielä ehtiny postiin...