sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Let's just sing the fucking happy song, smile and sing the fucking happy song

Iltapäiviä... :  )
Ollaan nyt asuttu täällä kämpässä neljä päivää ja jotkut asiat alkaa muuttua jo pikku hiljaa... Mun huoneessa on suurimmat muutokset vielä tapahtumatta, mutta on mulla jo kuvia täältäkin... Siispä tässä kuvia siitä, mitä on viime aikoina tapahtunut...




Tää on vielä sitä vaihetta, kun oltiin vasta tyhjentämässä mun vanhaa huonetta... Tällä hetkellä se on oikeestaan kokonaan tyhjä, kaikki vaatteet ja muut on jo täällä... :---)




Näissä kuvissa on meininkiä ekalta päivältä, eikä tää oo kyllä kauheesti muuttunut mihinkään XD

Hih :--)

Lauantaiks saatin jo oikeen ruokapöytä kasaan  (+ aamulla kaks tuolia!) Ja söin sitten ekan aamupalan täällä oikeen pöydän ääressä :--)



Taiteellisia kuvia taas.... Ja musta on selvästi tulossa Vitaminwater-addikti :--D



Eilen sain kaikki tankovaatteet tänne, ja sainkin laitettua ne, joille oli tarjolla henkareita XD

Tangon lisäksi korit ja lipastot on nyt täytetty vaatteilla :---)


Sain mun uuden telkkarinkin toimintaan mun huoneeseen sen väliaikaiselle säilytyspaikalle :  )

Ja tää ehti just tulla ennen muuttoa, mun suihku! Toi suihkulautanen on aivan ihana!

Ja käsisuihkukin on aivan järkyttävän ison olonen sen vanhan jälkeen  :p



Eilen kävin ekaa kertaa kävelyllä täällä ja löysin muutaman kävelyreitin, joita pitkin varmaan rupeen kuljeskelemaan :---) Kauheen hankalaa vaan yhtäkkiä olla tietämätön siitä, minne menis kävelylle, kun olin jo tottunu siihen mun vanhaan reittiin.... 

Nyt jatkan kuitenkin Gleen kattomista ja täytän samalla CD-hyllyjä :--) Saa nähdä, mahtuuko kaikki levyt sinne :--P 




Mukavaa alkavaa viikkoa! :--)

2 kommenttia:

Eimi S kirjoitti...

i h a naaaa keittiö ja tuplakuplalamppu ja oma suihku<3 :D kelpais

Noora kirjoitti...

xd ne on... C: