lauantai 19. marraskuuta 2011

Sinä olet niin kaukana, toisessa maassa, se repii mieleni, sinä olet niin kaukana, vaikka sata vuotta mä odotan sinua





En myönnä, et aloin melkeen itkeä ku näin tän,
ku tää oli musta niin liikuttava... ^^

Tervehdys ^^

En oo vieläkään laittanut kameran kuvia koneelle (laiska), joten nappasin vaan nää iPhonen kuvat, jotka on vielä ollu postaamatta..

Näytän koulutytöltä x) Villatakki Globalin, paita Es ti: ci:, hame Zarasta ja kaulakoru muistaakseni JC:stä :--)

Mun taiteellisuutta taas...

Vikoja kuvia vanhasta huoneesta... Mekko on H&M:n, villatakki Zoey M:n ja peacekoru Savoysta ...
! Työpöytä ja vanha lack-hylly paikoillaan..

Mun kirjakaappi (+ muutama hylly sekalaisille tavaroille, joita en halunnu säilyttää työpöydällä x])

Tähän taiteellisuuden määrään en koskaan kyllästy x)

Tossa näkyy se työpöydän pinta... Se on siis lasia, ja siinä lukee sana rakkaus mm. englanniksi, ruotsiksi, suomeksi, ranskaksi ja saksaksi...

Tässä toppi, neule ja hame kaikki Zarasta x) Ja oli siis oikeesti puhdas vahinko, et valitsin nää kaikki samana aamuna ! : D

Eilinen oli vaan semmonen päivä, et huh huh... Saatiin uudet lukkarit, ja siellä tuli heti ekaks pari ylläriä... Parin aineen opettajat oli vaihtunu niistä, ketä kyseisiin kursseihin oli aiemmin ilmotettu... En mä sinänsä ollu niin pahoillaan, mut tän toisen opettajan tunteja olin odottanu ykkösvuodesta asti ja nyt mä en pääsekkään sen tunneille enää... Sääli.
Muutenkin mun ens jakso on jotenkin tosi angstinen, enkä jaksais kouluu ollenkaan... Nyt mulle iski ekaa kertaa sit kakkosjakson alun kauhee kouluväsymys, enkä oikeen tykkää...
:---( En vaan tahtois mennä kouluun ollenkaan enää koeviikon jälkeen... Mulla on siis tiedossa mantsan kakkoskurssi, ruotsin neloskurssi, enkun vitoskurssi, saksan kakkoskurssi sekä matikan vitoskurssi + liikunnan kakkoskurssin tunnit alkaa, sekä vanhojen tanssit. Ei kiva.
Eilen tapahtu kyl niin paljon kaikkee, et alko ärsyttää ja sit toi lukkarijuttuki paisu kauheen isoks... Alko vaan ottaa päähän matikka nelosen tunnit todella paljon, ja en tykkää siitä kun en osaa asioita... Ja mun tosiaan pitäis.
Mut kuitenkin, pakko jatkaa tästä eteenpäin, ja tää viikonloppu tulee olee ihan kiva. Tänään meen kaverin kaa leffaan... Ylläri, mitä meen kattomaan (kukaan ei arvannu, eihän? x])



Tämä siis tiedossa tänään + saan luultavasti Kuoleman varjelusten kakkososan omaan leffahyllyyn Oon puhunu sen ilmestymisestä koko viikon, enkä oo ees tienny, et se on tulossa DVD:lle nyt, hehe :))
Sunnuntaina meen sitten kahen kaverin kanssa hohtokeilaamaan eli sekin ihan jees :--) Tää viikonloppu tulee olemaan aika työntäyteinen + hämmästelen vieläkin tiettyjä asioita... GOSH.
Nyt on väsymykseni suuri ja menen nukkumaan välillä... Kuuntelen hetken sadetta kattoikkunaan, tää on mulle ihan uutta x)

Good night guys ~

Ei kommentteja: