sunnuntai 20. marraskuuta 2011

One of us is lonely, one of us is only waiting for a call

Tervehdys jälleen :---)

Nyt päätin (vihdoin) laittaa kuvat koneelle, joten ladoinpa ne tähän postaukseen näin käytännössä heti kättelyssä ;) Tarinoin tässä samalla.... :pp


Tässä siis saattais näkyä se mun työpöydän pöytälevy paremmin :--)

Työpöydän jaloissa on noi tommoset hyllyt, jotka ei vielä ollu tossa vaiheessa paikoillaan...

Ja vielä kerran noi kaapin ovet näkyvillä :--) Ja eka testikirja näyttää olevan hyllyllä xd

Työpöytä ekaa kertaa käytössä.... "Me gustan los animales" oli tossa vaiheessa vielä kokonaan kirjottamatta, ja sanakokeisiin luku tekemättä, hups XD Mut kyllä mä sen sain ihan tehtyä... (HUOMAA Vitaminwater-pullo pöydällä.... Mä oon oikeesti kiva addikti noihin nykyään... :D)

Otinpa sitten samana iltana kuvia vanhojen puvusta, kun teki mieli pistää se päälle uudestaan.. :---)


Selässä nyöritykset (:


Sitten eilen tapahtui vähintään maailmaa mullistava juttu: mä sain kamerajalustan, muahahaa XD Toi on sairaan kätevä, ja se tulee varmasti hyvään käyttöön vielä... :D Otinpa siis kokeeksi tänään 'muutamankin' kuvan ;--)


Päivän staili oli tässä... Koska menin kattomaan Twilightia, niin päätin vähän inspiroitu Bellan tyylistä, ja siksipä valitsin tän ruutupaidan... Pisti joukkoon kyllä jotain omaakin ;) Farkut ja vyö on Gina Tricotista, alempi paita Lindexistä ja ruutupaidan sain isän vanhoista kätköistä jokin aika sitten xd

Niin, ja testasinpa sitten jalustaa muidenkin kuvien kanssa :d




Hehe... Niin ja Breaking dawn oli mun mielestä ihan jees leffa, ei siinä mitään :--)
Sen lisäks sain eilen kaupasta omaan leffakokoelmaan sen kauan odotetun DH kakkosenMeinasinpa kattoa sen heti tänään xd



Olen myös edennyt kouluhommissa jopa sen verran, että oon hissan kolos kurssin koealueesta lukenu jo melkein puolet, eli olen jo toisen maailmansodan alussa... Ja koehan on vasta/jo perjantaina, en millään jaksais panostaa... Onneks sitä ennen on espanjaa ja saksaa, ja ne on eri tavalla valmistautumista vaativia kuin reaalit... Ja hissa jälkeisestä viikonlopusta tulee ihan chilli, kun valmistaudun mun matikan kokeisiin pikkasin... Ja vapaapäivä ennen uutta jaksoa ei kyllä oo pahitteeks, ehkä se on mulle sopiva "pehmeä lasku" 9.45 aamujen lisäksi.. ;) Mä kyllä kuvittelen ansaitsevani nämä jutut...

Tänään kuitenkin ajattelin mennä aikaisemmin nukkumaan, sitä paitsi sitten pääsin aikaisemmin kattomaan DH:ta, ja kun saan läksyt vielä tehtyä yms. Ehkä tästä selvitään... 

Voisin mahdollisesta lukea New moonia tai tehdä matikan läksyjä jos vaan huvittais vielä... Häivyn kuitenkin koneelta tässä vaiheessa, ja toivotan mukavaa viikonloppua nii kauan kuin se vielä kestää :--)

Inspiroiduin Aamunkoista sen verran, että linkitän siinä soineet kappaleet, jotka on alunperin kuultu jo aiemmissa elokuvissa (ihastuin kovasti, kun kuulin nämä jo entuudestaan tutut kappaleet heti leffan alkupuoliskolla) :)




Nyt Noora kiittää ja kuittaa tältä viikolta :--) Ciao.

Ei kommentteja: