maanantai 27. kesäkuuta 2011

I'm alive and I'm thankful for this time

Moips =)
Eilen mulla oli synttärit, jee jee! Oltiin melkeen koko päivä kätköilemässä ja sitten illemmalla käytiin syömässä.
Tän postauksen kuvat menee aika kauas, ensimmäiset kuvat on 19. päivän asusta =)




Onneks laatu on taas kaveri... Mut kuitenki selvää saanee... :)
Toi mekko on ehkä yks parhaist ostoksist H&M:stä, ihastuin tohon ku näin sen ja kaveri suostutteli ostamaan sen... Tosta mekosta on moneksi: se käy ballerinojen, korkkarien tai Conssien kanssa. Toi on kieltämättä ollu hyvinkin runsaassa käytössä! Tässä oon yhdistäny sen mun yhteen suosikkineuletakkiin, sekin H&M:n valikoimasta aikoinaan ostettu. Ja sitten asun pääpiste lienee korallin väriset Conssit. Ne on kiva väripilkku muuten tummapainotteisessa asussa ja tekevät siitä arkisemman... Ja asuun lisättynä ruskea nahkalaukku sopii hyvin!

Samaa ilmettä on näkyvillä seuraavan päivän asussa, aivan tahattomasti tosin...




Otin saman H&M:n mekon asun pohjaksi ja lisäsin tuttuun tapaan mustat legginssit ja neuletakin. Tämä harmaa neuletakki on peräisin Mangosta ja hattu löytyy jo aiemmasta postauksesta ja se on edelleen Vero Modasta ;) Tällä kertaa olen ottanut mustat matalat Converset. Pitäis varmaan kuvauttaa kaikki parit, mutta kun niitä on niin monet CX Taidan ottaa jonkun päivän projektiks...

Tässä asussa muuten käytiin isän kanssa yhdellä kätköllä ja siinä samalla leikin pellon laidalla... CX

No häikäsi... :)



Näitä kuvia napsin myös sieltä Liedosta... :)


















Tääl on nyt suht paljon kuvia, joten en tiiä uskallanko laittaa lisää CX No, menköön sitten...
















Siis hyvin taiteellisia kuvia mun uudesta pyörästä, jonka sain synttärilahjaksi pari päivää etukäteen... Otin nää ekalta ajelulta :) Kyseessä on siis Crescent ja malli on nimeltään Tove, jos jollekkin ei jo käynyt ilmi ;)

Tätä samaa saa myös ainakin mustana ja liilana, mutta mä kallistuin mustan ja valkosen välistä lopulta valkoiseen, se on kaunis ainakin luonnossa =)

Taidan jättää mun jännät taidekuvat myöhemmäksi... Tai sitten en CX
Tässä tulee:

Lyhyeltä pyöräajelulta CX


Huomaa mukissa oleva Ville Viikinki ;)


Can't live without you...


Canonin linssisuojus todella taiteellisesti kuvattuna...
Mun pikku pöllö + taustalla näkyvä Harry Potter ja Salaisuuksien kammio -kirja CX + Etualalla uusi Demi-kalenteri...

Siinä ne...


Sori, että editoin tätä tekstiä jälkeen päin xd Voitteko antaa anteeksi?

Ruissia odotellen,

Peace & 
♥: Noora


























2 kommenttia:

Eimi S kirjoitti...

myöhäset onnittelut ^.^

Noora kirjoitti...

Voi kiitos =))