perjantai 17. kesäkuuta 2011

Mitä mulla on se on vain lainaa

Heips =)
Tällä viikolla (ja viime viikonloppuna) oon ottanu muutaman kuvia asuista, joita oon hankkinu tai jotkat on ollu päällä...
Postaan ne vaikka tähän alkuun =)

Tämä asu oli päälläni 12.6. eli sunnuntaina... 


Paita JC:stä ja hame Ginasta =)



14.6. tiistaina olin pukeutunut näin:
Paita ja hame Ginasta, kaulakoru JC:stä :)
Kaulakoru lähietäisyydeltä...
Jalassa olleiden legginssien yksityiskohdat... Legginssit Lindexistä :---)



15.6. keskiviikkona ylläni oli tämä


WESC-paita Elementistä... :---)

Elementistä kävin ostamassa myös kaksi retrokokispulloa tän viikon tiistaina...



Kaupungilla ollessani kävin myös kääntymässä Levykauppa Äxässä... Sieltä ostin Magenta Skycoden levyn...


Todellisuudessa vierailuni pääsyy ja pohjimmainen tarkoitus oli saada tämä:


Nyt se on iloisesti kaunistamassa oveani :----) Nimittäin Vesterisen juliste, joista kaverini vinkkasi minulle pari viikkoa sitten... Pitihän sitten keksiä tekosyy käydä levykaupassa, että saan samanlaisen ja kun Vesterisestä ei pahemmin kirjoitella missään lehdissä, eikä julisteita ole tarjolla liikaa... Nyt sitten mulla on edes tuollainen ja olen tosi iloinen tosta :------D ♥
Kiitos tietysti kuuluu ihanalle ystävälleni, joka vinkkasi tästä omalla esimerkillään ;---) SUURKIITOS!

Kun julisteesta ja levystä otin kuvia eilen, niin siinä samalla ilokseni kuvasin nää kivat puukirjaimet hyllyn reunalta :----)




Peace & Love, joka myös hyvin usein nähdään mun postauksissa X------D Tai pitäiskö sanoa aina....

Äääää mun elämässä ei taaskaan tapahdu mitään mullistavaa, niin ei oo mitään kummempaa kertomista... Tänään sain melkeen kaikki tulevan huoneen ja vaatehuoneen maali- ja tapettijutut päätettyä ja vessan laatatkin alkaa pikku hiljaa hahmottua... 
Voisin viel postaa tosi laadukkaan kuvan topista/tunikasta, jonka ostin tiistaina Zarasta..


Edestä se on tommosta leopardii silkkimäistä ja takaata harmaata trikoota... Toi on kiva
:----)

Ainii, meiän isä saa pari vip-lippuu töitten kautta Ilosaareen, niin arvaatte kuka pääsee mukaan..... :------------)


Se on viikon päästä ruissista, joten tulee enemmän kiireistä heinäkuussa X--------D Lähdetään lauantaina ajamaan Joensuuhun ja sit mennään illalla Ilosaareen, sit ollaan Joensuun lähellä yötä (lähimmän majoituksen sai 15 kilsan päästä XD) ja mennään sunnuntaina Ilosaareen, sitten illalla lähdetään tulee vähän matkaa kotiin päin ja jäädään jonnekki muual yöks ja sit maanantaiks tullaan kotiin... Tulee aika jees reissu mä + meiän iskä =)

Päivän biisi on tänään biisi, jonka bongasin tän viikon tiistaina... Tää on sairaan kiva :---) Jotenki kesänen, muttei se kiehdo mua kyl kauheesti... Tilasin Lady Antebellumin levyn Äxään, ku innostuin niitten muistki biiseist ku Need you nowsta.




Saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan, meen ainakin pyöräretkelle ja haen mun jonku paketin postista X------D Siinä mun suuret suunnitelmat. Mut nyt kai pitäis vaan rentoutua, mieles on kuitenkin vielki yks ja sama asia, se ei lähe kulumallakaan pois... ;) Ja niin, kyl mietin tulevaa lukukautta ja mitä se tuo tulleessaan.... :----------)

Peace & ♥: Noora








2 kommenttia:

Eimi S kirjoitti...

Oot ruissiin tulossa vai? ;3 tuli vaan mieleen ku Magenta Skycode !

Noora kirjoitti...

Khyl... Pe-la, mut en luultavastikaan pääse enää sunnuntain vaik ois Jenni, Freza ja Magenta )=