maanantai 27. kesäkuuta 2011

I feel as empty as a drum, I don't know why I didn't come

Randompostaus xd

Purkkiruokaa kesäleirillä 2010
 Kuka minä olen?
-Olen 17-vuotias tyttö, joka aloittaa lukion kakkosluokan ensi syksynä. Olen perfektionisti ja pyrin useissa asioissa täydellisyyteen, mikä aiheuttaa stressiä. Olen usein puheliaalla tuulella, mutta toisinaan en halua puhua kenellekkään. Useimmissa asioissa en ole ollenkaan johtajatyyppiä, mutta asiat pitää mielestäni hoitaa kunnolla, ja jos homma ei toimi saatan ottaa ohjat käsiini.

Mitä harrastan?
-Harrastan aktiivisimmin geokätköilyä ja sen lisäksi olen tällä hetkellä osittain mukana partiotoiminnassa, mutta pidän taukoa johtajan pestistä. Lisäksi harrastan mm. haaveilua, dataamista ja jonkin verran lukemista sekä käsitöitä :)


Mistä pidän?
-Pidän mm. ystävistäni, Harry Potter -kirjoista, pitkään nukkumisesta, elokuvista, huvipuistoista, koulusta (kyllä, olen tosissani), perheestäni, syksystä, englannin tunneista, Converseista, laukuista, vaatteista, musiikista (!), dataamisesta ja pyöräilystä.

Mistä en pidä?
-En pidä pitkistä lomista, esseiden kirjoittamisesta, huonoista uutisista, rasismista, kiusaamisesta, liian kuumasta ilmasta ja ötököistä (!)

Mihin uskon?
Olen kristitty ja kannan kaulassani rippiristiä. En kuitenkaan ole varma mihin uskon, ainakaan uskonnon puitteissa. Ainut asian, johon uskon varmasti on kohtalo ja sen vaikutus ihmisten elämään. Kohtalo on kuluneen ensimmäisen lukiovuoden aikana astunut esille liiankin monta kertaa, sitä ei voi olla huomaamatta.


 Mitä asioita ilman en voisi elää?
-iPodini on minulle elintärkeä. En voisi koskaan luopua musiikista vapaaehtoisesti. Musiikki on suuri osa elämääni. Myös ystäväni ovat olleet minulle erityisen tärkeitä viime vuoden aikana. En myöskään voisi elää ilman ihmistä, jolle voin puhua asioista suoraan. Ihmisen olisi hyvä olla joku ulkopuolinen, ei siis kukaan ystäväni tai perheenjäseneni. Onneksi minulla on nyt tällainen ihminen.



 Mistä kouluaineista pidän ja mistä en?
-Pidän erityisesti englannista, espanjasta, biologiasta ja psykologiasta. Myös matikan tunnit menettelevät. Vähiten mieleeni ovat historian, äidinkielen ja uskonnon tunnit. En myöskään välittänyt kovin paljoa ykkösvuonna olleista fysiikan tai filosofian tunneista, ne eivät olleet minua varten.

Ketä ihailen?
-Ihailen (lue: palvon) Tero Vesteristä, Haloo Helsinki! -yhtyeen Elliä ja Five Minutes for Myself -yhtyeen Mirellaa. Heissä on jotain maagista =)


Mistä TV-sarjoista pidän ja miksi?
-Ensimmäiseksi mieleen tulee Twin Peaks, jonka olen katsonut läpi kahteen kertaan. En keksi mitään syytä miksi oikeastaan pidän siitä, mutta juoni on jotenkin mielenkiintoinen, näyttelijät hyviä ja tapahtumat eivät aina ole arvattavissa. Sen hokemat tosin jäävät hyvin helposti mieleen... Lisäksi pidin Paosta, sen verran kun olen sitä nähnyt sekä 24, jota olen katsonut nyt muistaakseni neljän tuotantokauden verran. Paossa ja 24:ssä on jotain samaa ja ne ovat vaan kummallisella tavalla koukuttavia ;) Lostista pidin alkukausien aikana, mutta loppu alkoi muuttua hieman sekavaksi. Lostin luojan J. J. Abramsin parempi sarja on Alias, jonka katsoin muutama vuosi sitten. Niissä ei liene sen kummempaa siitä miksi pidän niistä. Olen myös katsonut Gleetä, Rumaa Bettyä ja monia muita sarjoja, jotka koukuttavat helposti juonensa vuoksi.


Miten kuvailisin tyyliäni?
-Tämä on minulle aina vaikea kysymys. Tyylini vaihtelee hyvin paljon jopa viikon sisällä, maanantaina saatan olla hippi ja torstaina muistutankin toimistotyöntekijää. Perustyylini on kuitenkin ollut viime aikoina legginssi-painotteinen ja olen alkanut entistä enemmän pitämään tunikoista, mekoista ja hameista. Housuja käytän aika harvoin. Omistan pari bleiseriä, monta hupparia, muutamia neuletakkeja, kasapäin t-paitoja ja toppeja, useat parit housuja ja legginssejä, aika paljon mekkoja ja hameita ja kaikkea muuta. Lista voisi jatkua melkein loputtomiin. Vaatekaappini ei pysty nielemään kaikkia vaatteitani mukisematta, mutta kohta saan onneksi vaatehuoneen, jonne todella toivon vaatteideni mahtuvan...

Tässä olen minä pähkinän (tai kookospähkinän) kuoressa.
Kirjoittaminen on hidastunut siitä, kun aloitin bloggaamisen pari kuukautta sitten... Tämänkin kirjoittamisen aloitin kahdentoista aikaan ja lopetin vasta kolmelta.
Mutta eikös kirjoittamisessa tarvitakin inspiraatiota? Sen keräämiseen kuluu minulta loman aikana huomattavasti kauemmin kuin normaalisti. Kai...

Peace & ♥: Noora





Ei kommentteja: