perjantai 10. kesäkuuta 2011

Enkä tiennyt kuinka myöhemmin kaipaisin hitaasti eteenpäin laahustavia päiviä

Tervehdys!
Loman ensimmäinen viikko alkaa olla jo pian ohi ja oon laiskistunu sen verran, etten oo jaksanu/ehtiny kirjottaa mitään ennen tätä päivää...
Viiminen koeviikko vei varmaan kaikkein eniten aikaa tähän mennessä... Ei se lukeminen kyllä hukkaan menny, kun sain melkeen jokaisesta kokeesta 9+ ja sain paristakin aineesta jopa kympin :) Tosin lukemisen takia mulla on touko- ja kesäkuun lehdet pinossa lukemattomina.. Onneksi nyt voi ottaa aikaa Cosmoille ja Demeille, eikä tarvi keskittyä historian kakkoskurssin kirjaan... Matikan kolmoskurssi täytyy kuitenkin lukea kesän aikana, koska aion mennä syksyllä korotukseen ja tähtään kymppiin tällä kertaa...

Eilen olin kaupungilla ja ostin aika paljon juttuja... Tai äiti osti niistä osan, mutta kuitenkin...

Tämän ostin Ginasta (24,95€) :)

Myös nämä Ginasta (7,95€), kun vanhat hajosivat vähän aikaa sitten


Lisäksi ostin Ginasta tähän yläosaan kuuluvan bikinien alaosan (7,95€)
H&M:ssäkin tietysti käytiin ja sieltä tarttuivat mukaan nämä jutut.

Nämä pirteät pinkit shortsit sai hintaan 9,95€
Tätä mekkoa näin H&M:ssä kokonaisen yhden kappaleen, ja olen tyytyväinen että varasin sen... Äiti suostui ostamaan tämän ihanuuden ja hintakaan ei kirpaissut pahasti (29,95€) :)

Lopuksi käytiin Stockmannilla ja sieltä ostettiin shortsit ja paita.



Paita 19,90€ ja shortsit kanta-asiakastarjouksessa 27,90€



Kaikkein ylpein olen kuitenkin siitä, että löysin hatun, jota kehtaan käyttää kesällä (festareitakin ajatellen...)




Hattu ja hattu in action ;)




 Lisäksi ostettiin tollasta jännää Graffiti nails -kynsilakkaa ja olihan sitä pakko testata..







Tänään illalla Vesterinen yhtyeineen Kaarinassa Saaristo Openissa :)
Kaverin kanssa mennään kattomaan sitä ja sit Apiksia... Nää on mun ekat "isot festarit" ja oon vähän fiiliksissä... Vesterinen-teemaan liittyen linkitän sitten päivän biisinkin.









Peace &
♥: Noora





~




Ei kommentteja: