keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

First impressions for the first time



Tässä päivän vaihtumisen kynnyksellä on vaikea kirjottaa mitään 'aikaleimoja' - tänään tai eilen - mutta sanottakoon, että tiistai oli oikeastaan erinomainen päivä maanantain ja tiistain välisen yön tunneista tähän iltaan saakka. Tein paljon jonkun mielestä hyvin turhaakin tutkimustyötä mm. tällaisten asioiden äärellä ja koin taas olevani muutamaa totuutta viisaampi. Päivä puolestaan kului enimmäkseen ulkona ihanan lämpimässä huhtikuun säässä (vaik iPhonen sää väittikin, et ulkona oli vaan 9 astetta) shortsit jalassa opiskellen ja riippumatossa lukien. Oon taas alkanu vähitellen löytää mun lukemishalua takaisin ja oon pitkästä aikaa oikeen kunnolla innostunu taasen lukemaan kirjoja, tuntuu hyvältä : )
Vaikka olinkin viime viikolla vähän kipeä ja huonovointinen, se ei onneks enää oo kiusannu mua täl viikolla, ja elämä hymyilee pitkästä aikaa!

Illalla käytiin sitten nopeesti viel hakemassa meiän tän hetken 'potilaalle' kaupasta banaaneja ja muuta sieltä täältä. Tokmannille (entinen Tarjoustalo you know) mennessä jäin sitten hetkeksi ihmettelemään kosmetiikkahyllyille ja siellä tarkastelin Tokmannin omista mainoksista bongaamaani uutta tuotetta ja päätin napata sen mukaan kassalle. Siitäpä lähti sitten idea tehdä - ainakin muistaakseni - blogin ensimmäinen First Impressions -teksti ihan näin yhden testin perusteella.

Nyt kun päästään siis itse aiheeseen, niin mielenkiinnosta nappasin Tokmannin hyllystä ainakin melko uutukaisen tuotteen (en oo aiemmin missään muualla kyllä tähän törmännyt!) Garnierin Micellar Cleansing Waterin. Kyseessä on siis kasvojen puhdistusaine, jota pyyhitään kasvoihin vanulapulla, jolloin tuotteen pitäis puhdistaa kasvot, meikki jne. 400 millilitran valtavasta pullosta luvataan 200 käyttökertaa, ja ainakin ensitestin perusteella tuote vaikuttaa melko riittoisalta, jos vaan malttaa määrän kanssa : D Mulla ei tosin ollu meikkiä naamassa, joten en osaa sen vaikutuksesta sanoa vielä mitään.
Tuntuu käyttäessä ihan samalta kun käyttäis kasvovettä, ja puhdistusvesi kyl keräs ihan hyvin "magneetin lailla" naamalta mikroskooppista likaa. Tuoksu oli myös miellyttävä, koska tää haisi mun mielestä hanavedeltä (:D), ja on tässä semmonen ihan pienen pieni "ominaistuoksu" vaikka onkin kyllä melkeen hajuton. Ja piti tietenkin ehdottomasti tehä myös mun tiukan standardin silmien kirvelytesti (lisää sydäntäni lähellä olevasta aiheesta täältä) ja tää selvis kirkkaasti ja puhtaasti (en tosin usko, et tällä voi poistaa vedenkestävää meikkiä, mut on kuitenkin hyvä tietää, ettei tää ärsytä mun silmiä) ärsyttämättä : )

Kaiken kaikkiaan en osaa siis vielä kauheen varmaa mielipidettä sanoa pelkän ensikokeilun pohjalta, mut vaikuttaa ihan lupaavalta tuotteelta varsinkin tämmösille laiskoille tytöille ku minä, vaikka kasvojen puhdistuksen otankin aina tosissaan! Satunnaiskäytössä ja varsinkin niinä päivinä ku en käytä meikkiä tää on kyl varmaan ihan killeri, ku ei tarvi edes naamaa kastella : D
Olin tän jälkeen tosin vähän jotenkin ihmeissäni, et käytänkö nyt sitten tähän perään kasvovettä (koska tätä ei tarvi mitenkään myöskään huuhdella), ja kyllä mä ainakin tein just niin.
Tulee mulla varmaan ainakin aamukäyttöön tässä lähiaikoina, joten voin kertoa käyttökokemuksista enemmän sit varmaan vähän myöhemmin.

Lopputuomio: Ei menny tämä 8 euron (?) sijoitus hukkaan, ja tää tulee säästämään mun monilta lattian kuivauskerroilta (mun pesuallas ei oo kovin syvä ja lattia lainehtii aina ku koitan pestä naamaa :C). Ei saa silmiä kirvelemään, ja on luultavasti aika hyvä vastine meikinpoistopyyhkeille : )
Siitä hyvästä sydän -->

*

Hei muuten, oon ihan pian valmis pääsykokeiden luku-urakan ekan kierroksen kanssa, joten oon innoissani! Nyt on kirjotushomma pulkassa myös tältä illalta ja siirryn nyt käytävän toisen päähän kirjan pariin :)

Moi moi!


Ei kommentteja: