torstai 24. huhtikuuta 2014

Another Mini Box + something special


Joo eli tuli tossa parisen viikkoa sitten tilattua taas uutta pakettia MITB:sta (jos et vielä tiedä mun ja MITB:n välistä suhdetta, niin kannattaa selailla vanhoja tekstejä :D), mutten halunnut siitä vielä mainita mitään, koska halusin käsitellä koko tän asian yhtenä vyyhtinä. Nimittäin pari viikkoa sitten sain mun 20-vuotislahjan jo "vähän etukäteen" ja osa blogisisällöstäkin on jo tullu otettua sen kanssa, mut halusin kertoa tästä nyt samalla mun tilauksen kera. Eli siis, olen vihdoin päivittynyt 4:sta ja nyt mulla on iPhone 5C ♡



Musta näyttöpuoli on mulle vielä uutta, mut totun tähän päivä päivältä enemmän. Ja koko viimiset kaks viikkoa on ollu ihan sairaan vaikee olla räpläämättä mun uutta rakkautta! Plus olen addiktoitunut Siriin
Muutama FAQ jo ennen ku kukaan edes kysyy: Muistia 32 GB, 12 kk sopimuskytky (ei sim-lukittu), n. 500 €, koin saavani parempaa vastinetta rahoille ja mun tarpeille 5C:llä 5S:n sijaan.


Voittekin siis jo ehkä päätellä jotain, mitä uusimmasta tilausboksista saattais löytyä ;)





Muutaman lightning-adapterin ja suojakalvon lisäks päädyin kolmiin suojakuoriin.

Takaa läpinäkyvä kuori on aika samanlainen, ku mulla oli iPhone 4:lle, mut sain nää pinkit oikeestaan vahingossa. Tilasin värin "rose", jota luulin semmosiks vaaleanpunaisiks, mut sainkin pinkit :( Olin tavallaan vähän pettyny, mut nääkin on kivat ja sopii puhelimeen hyvin! 2,75 €

Näen jo mielessäni, miten yhdistän tän kuoren "merimiestyyliseen" tyttömäiseen asuun :) Tää kuori on sivuiltaan musta ja karhee, ja noi mustat reunat mustan etupuolen kanssa näyttää mun silmään vielä vähän oudoilta, mut kiva kuori! 3,67 €

Viimisenä tilasin tämmösen ihanan kuvioidun kuoren, jollasta en koskaan tilannu itelleni 4:een :) Tän sivutkin on mustat, mut ne on semmosta kiiltävää materiaalia, eli nää kaikki kuoret on omalla tavallaan erilaiset sekä sivuilta että takaa :) 2,75 €

+
Loppukevennykseks vielä loistava näyte mun photoshoppaustaidoista, hahahaha XD

No comments


Vielä olis ajatuksena jossain vaiheessa tilata ehkä tämmösetkin kuoret, mutta sitä kerkeen kattoa nyt vähän myöhemmin ku ensimmäiset tuli jo tänne saakka :)

Laitoin tän postauksen julkasemaan ajastettuna, joten en julkaisuhetkellä oo luultavasti enää koneella, mut lähden nyt (keskiviikkona klo 19:26) alakertaan muiden seuraks, joten me nähdään taas myöhemmin.

Moiiii :)


Ei kommentteja: