torstai 20. helmikuuta 2014

LAST collective haul in February...


...ihan oikeesti :D
Nyt näyttää vähän siltä, etten kauheesti ois säästäny rahaa toukokuulle (mikä on ehkä osittain totta), mut en oo ihan kauheesti kyl tuhlaillu! Ja näistäkin suurin osa on ollu alelöytöjä + tuliaisia äidiltä xd
Tänään kävin nopeesti keskustassa Sokoksella ja Gina Tricotissa sekä etsimässä jotain sekalaista, että hakemassa vaan jotain tiettyä. Ihan ensimmäiseks Sokokselta tuli ostettua nämä kolme juttua:

Kasvovesi 3,50 € (4,90 €), käsirasva 3,50 € (6,90 €), OPI-kynsilakka 8,60 € (17,20 €)

Halusin testata tota kasvovettä ja käsirasvaa ehkä eniten hyvän tarjouksen takia, mut myös koska multa on molemmat joka tapauksessa melkeen lopussa, eikä mulla oon mitään erityistä suosikkia miltään merkiltä :) Ja kuten ehkä jo tiedätte, mulla on aivan JÄRKYTTÄVÄ obsession kynsilakkoihin just nyt, ja ostin just vähän aikaa sitten pari kallista tarjouskynsilakkaa (Essie ja OPI), mut nyt oli pakko ostaa viel yks - enkä edes tienny paljonko lähtöhinta tarkalleen oli xd Kassalla sitten mulle selvis, et kyseessä oli yks OPIn Skyfall Collectionin -lakoista, joista olin vaan ohimennen lukenut tässä jokin aika sitten! Ja jos siis todellakin oikeen ymmärsin, niin tää kokoelma on tullu ainakin maailmalla myyntiin syksyllä 2012 eli tää on jo aika vanha juttu! Ja olin tietty ihan innoissani ja fiiliksissä, et tämmöseen aarteeseen sattumalta törmäsin aleosastolla :) Jos joku tietää enemmän tästä Skyfall Collectionista, niin saa toki valistaa muakin vaikkapa kommenteissa!

Sini-liila Tomorrow Never Dies ♥

Ekat ostokset tehtyäni harhailin hetken vaateosastolla, ja sit näin jonkin erittäin kutsuvan roikkuvan henkarissa vähän matkan päässä. Ja mun oli pakko melkeen juosta. Ja melkeen halkesin innosta. Tai siis halkesinkin.

24,97 € (49,95 €)

En oikeestaan ollu silleen missään vaiheessa ajatellu, et mun "täytyis" saada tämmöstä BOYn paitaa, mut nyt sitten semmosen ostin. Ja puoleen hintaan sain. Pari oli vielä jäljellä, joten jos joku kaipaa itselleen Boy Londonin toppia tai paitaa, niin Turun Sokokselta löytyy. Ja oon ihan sairaan innoissaan siitä, et pääsen kohta käyttämään tätä arkiasuissa. Tää toppimalli oli oikeesti just mun tyylinen ja muihin mun vaatteisiin sopiva :)

Sokokselta lähin sit vaan nopeesti käymään Ginassa hakemassa tarvitsemani. Tulin vähän aikaa sitten ostaneeksi alla olevan jutun mustana, mut totesin tarvitsevani myös valkosta joitain asuja varten. Mustasta myös puhetta alempana.

"Bralette" 7,95 € (GT)

Äiti kävi viime viikolla Helsingissä ja oli sitten ostanu mulle tuliaisia Monkista, dafuq xd

10 € (Monki)

Monkista ostettuihin kuuluu myös alemmassa kuvassa olevat sukat sekä alimman kuvan kangaskassi.
Itse ostin tossa jokin aika sitten Ginan alesta mustat samettilegginssit ja en oikeen vieläkään ihan 100 prosenttisesti ymmärrä itteeni, koska en välittäny yhtään noista samettijutuista ku ne oli kaikkein eniten pinnalla xd Ehkä ne oli "too mainstream"? :D Rakastuin legginsseihin kuitenkin heti, samoin kuin mustaan pitsireunaseen "crop toppiin" tai miks ikinä noita nyt haluu kutsua. Valkosesta puhuin jo siis ylempänä ja ne on molemmat mukana kuvassa. Farkkukangasta jäljittelevä trikoinen 'circle skirt' puolestaan on H&M:stä Divided-osaston alesta bongattu. Hyvin harvinaista, et ostan sielt oikeesti nykyään mitään, mut nyt tuli hankittua pariki juttuu kerralla x)

Samettilegginssit 10 € (GT, 19,95 €), Sukat 6 € (Monki), Hame 7 € (H&M, 14,95 €), "Bralettet" 7,95 € / kpl (GT)

Alla oleva mekko myös siis H&M:stä. Näitä oli jäljellä yks, ja kun en sitä heti ostanu, niin kävin parin päivän päästä sen sit hakemassa ku jäi kalvamaan xd Just sopiva arkinen ja mukava mekko, jollanen mult oikeestaan puuttuu.

7 € (14,95 €)

Käytin muuten tänään ekaa kertaa mun ihanaa äidin tuomaa kangaskassia XD
Ja sit on viel H&M:n sikahalpa iPhone-kuori, joka mun oli vaan "pakko" ostaa täs joku aika sitten, ku oli niin hyvässä tarjouksessa. Mut toi kuvio on oikeesti tosi siisti, haluaisin tehä sille vähän jotain DIY-projektia, mut kattoo nyt saanko jossain vaihees aikaseks xd

Kangaskassi 8 € (Monki), iPhone-kuori 1 € (H&M, 6,95 € ?)

Tää oli vähän silleen jotenkin sekalaisesti ryhmitelty tällä kertaa, joten toivottavasti tajusitte edes jotain näistä mun selityksistä xd Ja pahottelen kaikkia englanninkielisiä ilmasuja tekstin välissä, mut en vaan osaa kääntää niitä mitenkään hienosti suomeks ja oon altistunu aivan liikaa englanninkielisille termeille :D
Kaiken kaikkiaan hieman sekavaa, mut kuvat ja kuvatekstit kertoo varmaan olennaisen.
Ja lupaan, et tän kuun puolella ei tuu enää yhtään haul-postausta :D
Helsingistä saattaa tulla jotain tekstiä, mut sekin riippuu osittain siitä, otanko kuvia.

Nyt meen kuitenkin fiilistelee alakertaan porukoitten seuraks ja lopetan tän tältä päivältä.
Kiitos jos jaksoit lukee tän koko postauksen, ja me nähdään taas ens postauksen merkeissä!



Ei kommentteja: