lauantai 24. elokuuta 2013

Simply the best: better than all the rest


Moikka! Inspiroiduin tekemään teille taas hieman erilaista postausta, johon pääsen aivan hetken kuluttua.
Koulua on ollu vasta pari viikkoa, mut aika kuluu jotenki vaan kauheen nopeesti :o Mulla on koulua jäljellä vielä about kolmenkymmenen arkipäivän verran, joka on lukion mittapuulla lopuks aika lyhyt aika enää... Ainaki kun vertaa sitä kolmen vuoden satsiin, jonka oon jo kahlannu läpi... Oon toisaalta innoissaan, mut toisaalta taas en (kirjotukset.....) ja tällä viikolla tulin taas miettineeks ajan kulumista.

Mutta nyt tän päiväsen postauksen ideaan (jota tosin aloin työstää jo viime viikonloppuna...)
Nimittäin taustatiedoksi voin sanoa sen verran, että seuraan Youtubessa muutamiakin vloggaajia, joista yksi Ashley, ja koska oon viime aikoina jonkin verran selaillu erityisesti hänen videoitaan, niin sain idean Beauty -aiheisesta postauksesta, johon jaan omat Favourites of all time -tuotteet, joita oon tässä mielessäni muutenkin pyöritelly viime aikoina :) Niinpä siis esittelen jonkinmoisessa järjestyksessä teille nyt mun suosikkituotteita. Ei näitä siis kovin montaa ole, mut halusin kuitenkin päästä kirjottelemaan pitkästä aikaa jotain meikkijuttuja :)

* * * * * * * *
My favourite products:

Voisin sanoa, että oon tullu kokeilleeksi vähän kaikenlaisia ripsivärejä viimeisten kahdeksan vuoden aikana, jolloin oon meikannu ainakin vähän. Tarjolla tuntuu olevan niin vedenkestävää, kun tavallistakin vielä kaikenlaisilla eri ominaisuuksilla. Yks ripsiväri, johon kuitenkin palaan aina on Sensain/Kanebon 3°C. En oo siis koskaan erityisemmin tykästyny vedenkestäviin ripsareihin, osittain laiskuuden(kin) takia, koska niitten poistamiseen täytyy keskittyä vielä erikseen, joten 3°C on täydellinen välivaihtoehto vedenkestävän ja tavallisen ripsarin välistä. Nimensä mukasesti ripsari lähtee lämpimällä vedellä (välillä tosin hieman muutenkin) ja on muutenkin mun tarpeisiin ihan kelpo. Tässä kohtaa pieni satsaus on paikallaan, sillä tää ei ole kaikkein halvimmasta päästä, mutta toimii kyllä hyvin!

Sensai - 38 °C tuuheuttava ripsiväri: 29,50 €
Lähes kaikkien meikkituotteiden hinnat katsottu täältä

Toinen mun suosikkiripsari, johon ihastuin heti ekalla kokeilukerralla, on Max Factorin False Lash Effect ja sen rinnakkaistuotteet. Oon kerran aikasemminkin omistanut alla olevan False Lash Effect Fusionin, ja jonkinmoisen tauon jälkeen päätin hankkia tätä nyt uudestaan. Hintahaarukassa tää on ehkä keskellä tai tän hintaluokan merkeissä ehkä vähän keskitasoa ylempänä, mutta mun mielestä tää on erittäin toimiva tuote, tykkään paljon!

Max Factor - False Lash Effect Fusion: 19,70 €

Seuraava tuote on mun ehdoton suosikki ja musta tällä on loistava hinta-laatusuhde! Oon kokeillu monia eri rajauskyniä, joista kaikki on ollu musta melko tasavertasia paitsi värisävyn suhteen. Kuten oon aiemmissa postauksissa maininnut, niin en oo vuosiin ollu oikeestaan musta rajauskynän ystävä, vaan oon siirtyny tummanruskeeseen. Mun aiempi suosikki värisävyltään oli Make Up Storen tummanruskea, koska se on ollu tähän mennessä yksi harvoja, jossa on ollu mun makuun tarpeeks tumma tummanruskeen sävy. Siitä on kuitenkin saanu (luultavasti enimmäkseen brändin tms. takia) pulittaa muistaakseni lähemmäs kymmenen euroa ellei jopa yli, ja hinta onki ollu ainos miinuspuoli. Tossa ehkä puolisen vuotta sitten, kuitenkin törmäsin H&M:n meikkiosastolla varteenotettavan vaihtoehtoon, jonka väri vaikuttikin just sopivalta. Ostin kynän sitten kotiin, ja rakastuin välittömästi. En nyt ala kuitenkaan kaunistella totuutta, ja sanoa että tää olis mikään ihmekynä, mutta mun mielestä kaikkiin kokeilemiini vaihtoehtoihin verrattuna pääsee samalla suoritustasolla, ja pienestä leviämisestä huolimatta pysyy hyvin. Mulle tää oli varsinainen löytö, sanokoon kuka tahansa mitä tahansa H&M:n laadusta. Voin myös kertoa, että tällä kynällä oli lähtötilanteessa huomattavasti enemmän mittaa kuin esimerkiksi Make Up Storen vastaavalla, ja uskallan jopa väittää etten ole koskaan ostanut yhtä pitkää silmänrajauskynää! 

H&M Chocolate Eye Liner: 1,90 €

Luomivärit on tullu mulle vasta tutuiksi oikeestaan viime tai edellisvuonna, ja nyt käytän luomiväriä melkeen joka päivä muun meikin ohella, ja näytän heti vähän enemmän siltä, et oon hiukan panostanu siihen, miltä näytän. En siis oo kauheesti kokeillu eri merkkejä, varsinkaan samanvärisiä paletteja. Alla olevaan Rimmelin "kvartettiin" oon kuitenkin ollu tyytyväinen ja värejä on sopivasti (vois olla jopa vähemmänkin...) Ostinkin seuraavaksi trion odottamaan käyttöön ottoa. Tän paletin värit on hyvät ja just oikeen väriset mun käyttöön myös arkena!

Rimmel Glam'Eyes Quad Eyeshadow (2: Smokey Brun): 10,50 €
(Trio 9,50€ sävy 621 Orion, josta ei ole kuvaa)
(Pahottelen sotkuisuutta, näkyy et on ollu paljon käytössä xd)

Meikkivoiteitakin on ollut käytössä useita, mutta nyt oon tykästynyt Natural Coden Matt Makeupiin. Kuten oon myös aiemmissa postauksissa todennu, mun iho on tosi vaalee ja siks monet meikkivoiteet (tai BB-voiteet) ei sovi mulle, paitsi ehkä kesällä lyhyen tovin, kun iho on vähän tummempi. Tän sävy on mulle kuitenkin just sopiva, ja pienehkö purkki on täynnä melko riittoisaa voidetta, joka kestää aika pitkään. Ei kauheesti parempi tai huonompi tuote, kun mikään muukaan, mut ainakin just oikeen värinen! Ja varmaan myös yks edullisimmista :)

Lumene Natural Code Skin Perfector (10 Vanilla): 11,60 € (mun mielestä ollu kyllä halvempikin!)


 Puutereissa tykkään irtopuutereista enemmän kuin semmosista 'pakatuista' ja tätä puuteria on tosiaan olemassa vaan yksi sävy! Ei valintaongelmia. Tykkään.

Lumene Translucent mineraali-irtopuuteri: 18,50 €

Siinä olikin kaikki mun meikkisuosikit :) Sen lisäksi päätin sisällyttää mukaan myös viime viikonlopun hankinnat, kun käytiin vähän äidin kanssa Back To School -ostoksilla (oltiin kyllä vähän myöhässä niiden kanssa xd)

Kävin Vilassa etsimässä yhtä takkia, mutta sitä ei ollu vielä tullu. Sen sijaan törmäsin pariin muuhun ihanuuteen ❤





Ylempi: Jacinda knit cardigan ( Light Grey Melange ) 26,95 €
Alempi: Voila Blazer ( Windsor Wine ) 44,95 €
molemmat Vilasta

Uudet tuotteet:

Hankin lisää ihanan tuoksusta kuorintavoidetta, uuden kasvojen puhdistusgeelin kokeeksi sekä ihanan tuoksusta käsirasvaa ❤

Viime perjantaina ostettu kolmiokaulakoru Ur&Pennistä:


Tuunattu paita:



Viime viikolla mulle tuli siis inspiraatio askarrella yhdestä isän vanhasta paidasta hihaton versio (en oo ihan ompelukoneen käytön ekspertti, joten äiti autto vähän ompelussa... xd) Ja tämmönen siitä nyt sitte tuli.




*

Viime yönä ymmärsin sen totuuden, että kohta alkaa haku tammikuussa alkaviin koulutusohjelmiin ja alko kauhistuttaa koko juttu. Tietenkään tässä kaupungissa ei oo mitään mua kiinnostavia vaihtoehtoja, niiden perään pitäisi lähteä vähintään 150 kilometrin päähän. Hä, mitä mä teen?


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tää oli kiva postaus, tee toki jatkossakin tämmösiä! :- )
Tosin en tiiä kauan tän postauksen tekemisestä on, oon nyt viettäny vähän hiljaisoloa bloggailun suhteen ku on tuota luku-urakkaa. :- D
Mut ajattelin tulla ilmottamaan, et mut löydät nykyään uudesta osoitteesta - > http://ellamaaris.blogspot.fi/ eli tuonne sitten vaan tervetuloa seuraamaan! ;- )

Anonyymi kirjoitti...

Ja se on toki toivottavaakin, seuraajia kun ei vielä kauheesti oo heheh. :- D

Noora kirjoitti...

Jee, mukava kuulla :-)
Juuu, liityin jo, mut unohin kommentoida tänne x)