torstai 19. syyskuuta 2013

So happy I could die

Sunnuntai-huomio: Blogger takkuili tällä viikolla, eikä suostunut lataamaan teille mun kännykkäpostausta, jonka kirjotin torstaina bussissa :( Lataan tämä teille nyt tän postauksen kokonaisuudessaan sellaisena, kun se on:

Pitkästä aikaa kuulumisia... Kauhee kiire lähestyvien yo-kokeiden ja muiden viime hetken koulujuttujen kanssa. Siitä huolimatta on ollu tässä toisinaan tosi seesteinen olo (joka tosin vaihtuu äkkiä siinä vaiheessa, kun huomaan et lukeminen on vähän vielä vaiheessa... xd)

Eilen - tai oikeestaan tän päivän puolella - aloin puuhailla uuden ohjelmistopäivityksen kanssa, koska oon into piukassa ja samaan aikaan kauhulla odottanu uutta iOS:ää. Vihdoin puolen yön paremmalla puolella sain ohjelmiston toimimaan ja voi, tykkään tästä oikeesti vaik vähän jänskätti, et onko tää aivan hirveen vaikee ja erilainen. No ei :)



Oon just bussissa matkalla kotiin ja kotona alkaa sit päivitysoperaatio 2 iPadin kanssa, varsinainen sota tulossa :)
Ja koska kerrankin mulla on auto, taidan kävästä Mammuttimarkkinoilla. Jos ja kun ne ylipäänsä toivottavasti jatkuu vielä :p

Puhelimeen kertyneitä kuvia ajattelin saman tien jakaa kanssanne tässä. On meinaa ollu omalla mittapuulla melko paljon onnistuneita asukokonaisuuksia ja muuta viime aikoina :) Olen suorastaan ylpeä!

Eilen:

Maanantaina:

Tiistaina:

Sunnuntaina:

Joskus viime viikolla:


Ja hei, kävin rei'ittää ton pahuksen uudestaan!!!!! Ja toinen uus reikä samaan lehteen :) Balance siis vasen 3 - oikea 1 


Primark-kassi <3

Hassun hauskat naamakuvat :)


TRUn päivä

Naantali :)

Syyskuun auringonkukat, woot o_O


Otsikko kuva siis monin tavoin vähän kaikenlaista... Oon onnellinen, koska rakastuin uudestaan mun puhelimeen niinku sillon aluksi. Oon onnellinen, koska koulu loppuu 7 arkipäivän päästä. Oon onnellinen, koska mä tiedän mitä mä haluan tehdä tulevaisuudessa, ja siitä että mä luotan vihdoin mun omiin päätöksiin.
Oon onnellinen, koska mulla oli aikaa postata tämä teille :)



Ei kommentteja: