sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Minulla on yksi neuvo: karta tosikkoseuraa. Mitä siitä seuraa? Pelkkää harmia.


Kiusallinen hiljaisuus on jatkunut blogin puolella liian pitkään, olen syvästi pahoillani.
Aika vaan kuluu ihan sairaan nopeesti.

Mun piti tehdä tää postaus jo aikasemmin, mut se jäi kesken... Viimisten viikkojen aikana on ollu kans jonkin verran tiukka aikataulu kaikessa (believe me...) Siitä kuitenkin lisää hetken päästä, ensin oli tarkotus kertoa heinäkuisesta Naantalin "reissusta". Tulin todenneeksi, et käydään Naantalissa oudon harvoin, kun ottaa huomioon Turun ja Naantalin välisen matkan (alle 20 km) ja tuntuu aina jotenkin tosi "eksoottiselta" mennä niinkin pitkän matkan päähän kotoa :D Noh kuitenkin, oli hyvä kuvailukeli ja mentiin Naantaliin hengailemaan jo ennen sovittua päivällisaikaa ja mun kummien tapaamista.
















Syömisen jälkeen lähdettiin porukalla kävelemään ympäriinsä ja otin vähän lisää kuvia... Olin pitkästä aikaa tyytyväinen omaan kuvasaldoon :)












Lopuksi ois vielä puhelinkuvia :)
Mä inhoon kärpäsiä, mut yks tuli kävelemään mun sormelle etuterassilla, ja (puolsokeana auringonpaisteen takia) ikuistin ton hetken siinä istuskellessani, jotenkin veikee kuva :>


Ainii, käytiin vähän isovanhempien pikkuveneellä muutamalla saarikätköllä ja se oli extrapelottavaa, varsinkin takastulomatka, kun nousi kauheet aallot :O Jäi ainakin kerran ihan muutamast sentist kiinni, ettei vesi tullu laidan väärälle puolelle ja sen jälkeen menin koko loppumatkaks kyykkyyn veneen pohjalle :( En enää ikinä oikeesti suostu menemään ton veneen kyytiin yli kahen kilsan päähän rannasta, hyi :s


Tän viikon keskiviikkona oltiin Helsingissä ja käytiin vähän kätköillä Espoossa, koska mentiin hyvä hotellitarjouksen takia yöks Pasilaan ennen torstaiaamua, jolloin lähdettiin käymään Tallinnassa Eckerö Linen laivalla! Hyvät tarjoukset on vaarallisia :D

Taiteellisesti rajattu kuva Senaatintorilta

Viiden tunnin aikana ehittiin syödä ja kävin vähän kääntymässä Bershkassa, Stradivariuksessa ja Pull & Bearissa.


: -----------D Ei oo koskaan tullu tuotua läheskään näin paljon tuliaisia kotiin, kiitokset vaan kavereille pakettiauton jakamisesta!

Ostin Bershkasta hienot farkkushortsit ja Pull & Bearista vielä übermegapaljon siistimmät housut, jotka on musta ehkä hienoimmat ikinä! Rakkaus ♥ 

Shortsien tarjoushintana oli 14,99 € : )


Mun uudet lempparihousut!
En omistanu mitään vastaavia ennestään ja oon aina uskonu, et tällaset ei ikinä sopis mulle...
19,90 € : )

Muita viime aikojen hankintoja on BikBokin ihana 'kauluspaita' : )
Noi ihanat yksityiskohdat on vissiin ommeltu käsin, ja hinta oli alennuksen jälkeen noin 15 €


Viime aikoina on ollu pakko vähän koittaa säästellä rahoja Lontoota varten, mut silti on tullu hankittua vähän kaikkea pientä.... Äiti kyllä makso molemmat Tallinnan housut xd

Loppuun pirteä kuva minusta ennen karting-radalle menoa ihanassa ajohaalarissa ja joku kiva kappale myös
: )




Tästä tulee vielä mun uus suosikkibiisi : D


Ei kommentteja: