keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

This is the dawning of the rest of our lives on holiday


Tossa yks päivä tommonen lenteli (vaarallisen) lähellä meitä xd

Aattelin vähän päivittää huoneen tilannetta silleen lyhyesti, kun edellisestä huonepostauksesta on jo jonkun verran aikaa :)
Uusimpiin hankintoihin kuuluu varmaan mun "Keep calm and carry on" -tyyny ja toi sermi, joka on tosin ollu mulla jo melko kauan!


Maailman kaunein maisema ♥

Sen lisäks mun huoneeseen hankittiin Hemtexin pimennysverho(t), jotka on vähän auttanu siihen, et aurinko ei suoraan paista mun silmiin aamusin. 


Huoneen lisäksi päivitän myös mun parvekkeen tilanteen. Hankittiin parvekkeelle muutama uus kaluste.



http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30223966/



Uus sijoituspaikka




Ja voi ääää olin eilen niin innoissaan (en tosin aamupäivällä ennen ajoa) kun ajon jälkeen käytiin postissa, ja siel oli mun paketti Kiinasta! Kaikki kuoret oli ihan mun näkösiä, olin niiiiin tyytyväinen taas!







Ei taas oo kauheesti mitään uutta kerrottavaa, oottelen parii kaverii käymään illalla ja pidän Iholla-maratonia. Katoin ekan jakson uudestaan, ja sit koukutuin jo toist kertaa :D Harmittaa vaan edelleen, et uusinnas näytetään kakkoskauden jaksot, eikä ykköskautta, koska en oo kattonu ko. sarjaa vielä ykköskaudella.

 Viimeks tää koko juttu lähti liikkeelle vitsistä, ja lopulta päädyin kattomaan jo menneitä jaksoja Katsomosta koko päivän :D
Onks joku muu teistä seurannu Iholla-sarjaa, ja mikä teitä siinä kiinnostaa?

Ei kommentteja: