torstai 27. kesäkuuta 2013

Kaikilla on tänään syytä juhlia, on siistii olla elossa, on niin siistii olla elossa


Nyt on melkeen sitten juhlat tältä kesältä juhlittu.
 Ei se yheksäntoista tunnu (onneks) mitenkään erilaiselta, niinku vähän epäilinkin.
Tällä viikolla sain vihdoin tän kesälukion uskontorumban päätökseen, ja kokeenpalautuksissa tuli taas yks suuri yllätys vastaan. Tiesin, et pärjäsin kokeessa ihan ok, mutten kyllä aikonu saada etiikan kurssista kymppiä? XD Hahaha, naurattaa vieläkin, kun toi arvosana ei millään tavalla vastaa mun motivaatiotasoa, eikä työpanosta, hahaha. Mut en mä tietenkään valittamaan käy ;)



Ilmottauduin muuten just autokoulun syventävään vaiheeseen, huh. Ja kohta saan sen pysyvän kortinki sitten. Jänskättää vaan ihan sikana se arvioiva ajo, koska oon ihan varma, et sählään siel, jotain, niin et saan huutia siltä opettajalta... :|

Viime aikojen asukuvia on taas kertyny muutamia. Samalla on myös esillä jotain uusimpia hankintoja.

Paita - GT
Shortsit - Beavers

 Ja lisää kolmioitaaaaa x33

Kaulakoru on osa kolmen korun settiä :)


En tunnista ees mikä paita toi alempi on, haha XD

Juhannus meni perinteisissä merkeissä sukulaisten seurassa korvessa ja illalla kaupungissa...
Vähän niinku samalla oli sitten mun synttäritkin, kun en niitä erikseen viettänyt.


"City-juhannuskokko" XD


Etukäteiset synttärilahjat:


Aaaaa mun ihana kummitäti tietää selvästi, mistä mä tykkään ;)



Ja niin tietää mummikin :)


Maanantaina äiti piti vielä lomaa töistä ja juoksenneltiin koko päivän ympäri kaupunkia kirjastossa ja kirjakaupassa. Iltapäivän saldona todettakoon kirjastosta lainattu Da Vinci-Koodi ja iso pöllömuistikirja, joka on pyhitetty kirjotuksiin valmistautumista varten eli maantiedon oppimäärän tiivistelmään. Halusin omistaa ihan kokonaisen oman vihon maantiedolle, kun voin luultavasti vielä myöhemminkin hyödyntää niitä tietoja, ja tykkään, kun kaikki on kätevästi koottu yhteen paikkaan. Ja ainiin, käytiin me shoppailemassa myös niinkin mahtavassa paikassa kuin Plantagenissa XD Maanantain asu:

Tunika - Blend
Vyö - Cubus
Kolmiokoru - GT
+ uus kello :)

Eilinen keskiviikko tuli vietettyä (ja juhlittua) ihan kotona noutoruoan ja kohtuullisen seuran parissa. Ja sain mä vanhemmilta yhden lahjan :)

Toi musta on hämy, kun se ei oo yhtään läpinäkyvä... Mut hiano se on!

Tälle päivälle varmaan luvassa lisää maantietoa, mutta ei se mua haittaa vaan päinvastoin! Mul on onneks vähän lukumotivaatiota, mut pelkään vaan et aika loppuu kesken... Ei tosin vielä oo hätää... Kai?



Ei kommentteja: