perjantai 14. kesäkuuta 2013

But shit, it was ninety-nine cents!


 Halusin vaan pistäytyä pikaisesti täällä päivittelemässä, kun oon joutunu laiminlyömään mun blogin ja kaiken muunkin elämän HUOH yli viimisen viikon ajan ( onks siitä oikeesti vasta niin vähän aikaa? :| ) 
Tuntuu et tää painajainen ei koskaan lopu (herään joka aamu noin klo. 8 tekemään uskonnon tehtäviä, ja oon edelleen jatkuvassa univajeputkessa) ja voi ei pitäis tänään palauttaa yks tehtävä vielä ennen klo. 23.55 ja tehdä muka jotain korjauksia toiseen ennen klo 19? Tai siis ei mun oo kai pakko, mut ei moraali kestä sitä etten niin tekis.
Ei kukaan sattuis muuten olemaan ekspertti aiheessa "oikeutettu sota"? Mul hajoo koht pää, mut pakko vääntää tätä tehtävää vaikken ees osaa :( Iski vaan kauhee masis ton edellisen tehtävän palautteesta, kun luulin et se meni sairaan hyvin, mut ei sit varmaan. Tämän takia mä oon yleensä pessismisti.

Aattelin vaan siis tosiaan kyllä kertoa mun uudesta Mini In The Box -tilauksesta (edellisestä tarinointia täällä) jonka kaiken tän hektisen säädön välissä tein... Se on nyt ilmeisesti lähteny matkaan Kiinasta ja odottelen vaan jännityksellä ehtiikö tilaus Suomeen ennen kun lähden matkoille xd
Väsäsin kuvakoosteen mun tän kerran tuotteista, jotka tosin varmaan esittelen lyhyesti uudestaan, kunhan saan ne omiin kätösiin :)

Sähköposti täyttyi näistä viesteistä parin viimisen päivän aikana :) Maksu on vastaanotettu, ja laiva lastattu :)



Kolmiot ♥



Yhet iPodille myös :)

Mini In The Boxin tuotteissa on ihan hyvä hinta-laatusuhde, vaikkei noi ihan niin halpoja oo, kun otsikon lausahdus väittää :D On kyl aina tommonen otsikon mukanen fiilis, kun tuolta kattelee mitä vaan, kun vertaa Suomen hintatasoon... "No kyl mä aina tollast johonki tarviin ku maksaa euron" xd
Anyways innolla odottelen noita ja myös tän ussan kurssin loppua, can't lie. Viikonloppuna joudun vielä harjottamaan ankaraa lukemista, vaik oon kyl käyny oman kirjan melkeen kokonaan jo läpi. Let's see how things'll work out...


Ei kommentteja: