tiistai 22. tammikuuta 2013

Tulkoon mitä vaan tai jääköön tulematta

Postaus viikon keskellä :))

Diggailin mun omia asuja niin paljon, et otin oikeen kuvat xd

Maanantai:
Paita Monkista
Huivi JC:stä


Tiistai:
Villatakki Zarasta
Paita Vero Modasta
Farkut Espritistä
Kaulakoru Ginasta
Sormus markkinoilta (Kalevi-käärme 8))


Tänää oli aika hyvä päivä ja on yleensäki ollu aika hyvä viikon alku, vaik meiän joukkoliikenne onki ihan susi xd Oon saanu mun kaapin nyt käyttöön koulussa ja ihmettelin miksen oo koskaan ennen omistanu sellasta xd Se on ihan sairaan kätevä ku voin jättää takin koko päiväks sinne eikä enää oo hukkuneita lapasia, pipoja, kaulaliinoja........ :D

Oon panostanu tällä viikolla pikkasen normaalia enemmän (tai oikeesti ajallisesti kyl vähemmän??) mun meikkiin ja valinnu vaatteet melko nopeesti, mut nii et kaikki osat toimii, koska oon joka päivä varautunu meiän kronikkatiimin valokuvaan, mut sitä ei oo vieläkään otettu.... : D

Ens viikolla kuitenkin alkaa taas koeviikko, hui :o Alle viikko mantsan kokeeseen enkä oo ees viel lukenu....... Hups
Ja pistelen kolme prelii ens viikol, omg ei jaksa pliis. Tiistain muutama tekstitaitovastaus, torstaina enkkua ja perjantaina ruotsia... Onneks ennen neljättä jaksoa on vapaata niin ehdin vähän muistella miten se saksa menikään... :)

Tänään sain myös muuten hoidettua pois alta taas muutamia tuskastuttavia asioita ja puhuin kahden hyvin "pelottavan" ihmisen kanssa, oon melko ylpee... Mörköjä kaapissa nimittäin D:

Ja hedelmien syöminen sai mut sikahyvälle tuulelle :)) Söin vähän banaania, kiiviä ja (pensas)mustikoita ja nyt on hyvä fiilis : ) Jeeee voisin ruveta supersankariks just nyt! :D

Mitähän jännää huomenna tapahtuu?

Ei kommentteja: