keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Sokeria oon kokonaan

Yksi nopea haaste, tänään on koulusta vapaata (toivun vielä koko tän päivän äikän prelistä, se oli hirveetä :o) Huomenna enkun ja perjantaina ruotsipreli (ja mähän en lue... xd)
PS. Meiän kronikka on vihdoin VALMIS ja lähetetty, jee!

*

Säännöt


Kiitä haasteen antajaa
Kerro 8 asiaa itsestäsi
vastaa haastajan 8 kysymykseen
keksi 8 uutta kysymystä

haasta 8 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa
kerro bloggaajille että olet haastanut heidät


Kiitos  sinä senkin mursu xd

1. Oon samaan aikaan kauhee siivousfriikki ja liian laiska siivoomaan xd Sitku saan aikaseks, niin missään ei saa olla yhtään pölyhiukkastakaan, mut ku niit kertyy nii usein ei vaa jaksa siivota

2. Haluaisin hakea yliopistoon lukemaan maantietoa tai geologiaa, ammattikorkeaan bio- ja elintarviketekniikkaan insinööriksi :)

3. Oon riippuvainen huulirasvasta (ja iPhonesta, iPodista ja iPadista xd) ja jos en saa useeseen tuntiin huulirasvaa, niin huulet on hajalla viikkoja. Auts!

4. Oon opiskellu elämäni aikana 7 eri kieltä, mut oikeesti osaan puhua ehkä kahta tai kolmea [suomi mukaan lukien] XD

5. Oon melkein jo koonnu mun asun valmiiks penkkareita varten! Otan sit paljon kuvia, et voin laittaa tännekki, mut sen verran voin paljastaa, et siinä yhdistyy jotain miehekästä ja jotain naisellista ;)

6. Katon nykyään aika paljon netti-tv:tä ja katon kaikkii random-sarjoja iPadilta ja koneelta xd

7. Koin yhen mun elämän kauheimmist hetkistä eilen, kun oli äikän preli. Istuin koko sen ajan (6 h) ikkunattomassa tilassa vääntämäs tekstitaitovastauksia, jotka ei ees menny (kaikki) kovin putkeen! Sen lisäks pahin kauhun hetki oli ennen koetta se kun huomasin unohtaneeni molemmat penaalit kotiin! Onneks mul oli ihania kavereita, jotka lainas viivottimen, avaamattoman kumin, lyijykynän ja lyijytäytekynän ja sain viel pummattua pari lyijyä! Vitsi oon pro ku selvisin hengissä tosta!

8. Oon huonomuistinen ja unohdan oikeesti kaiken [lue yltä] ja tää oli toinen kerta ku unohdin penaalin kotiin koeviikolla! Ekal kerral se oli joskus psykan kakkoskurssin kokeessa, mut onneks pääsin enkun luokkaan tekee kokeen ja kaveri mun vieres lainas kynää xd Mut siis pitää kirjottaa kaikki asiat heti ylös tai unohdan ne samantien, eikä muistiinkirjottaminenkaan takaa sitä et muistaisin jotain, koska en muista kattoa sitä kalenterista ja hukkaan irralliset paperit, monisteet (varsinkin tärkeät sellaset)......... Jos mun pää ei ois kii hartioissa niin varmaan hukkaisin senki :(


3. kysymykset


1. Fanitatko jotain?
- Sinähän sen tiiät ;) No bändejä (Haloo Helsinki!) lähinnä
2. Paras muisto viime vuodelta?
- Voi ei, niit on liikaa! Mut pakko sanoo Rooman matka (ja HH! Salon iltatorilla)
3. Lentäisitkö mieluummin kuuhun vai vaikka Australiaan?
- Kuuhun ois kiva mennä, avaruusmatkailussa on riskinsä, mut must ois nii siistii käydä avaruudessa! Kyl Australiaki kyl kelpais :)
4. Ovatko muumit virtahepoja?
- Mikä kysymys tää nyt on??? :O EI OLE ne on muumeja!
5. Koska viimeksi luit kirjan, minkä?
- Hmm... En muista kokonaista kirjaa lukeneeni aikoihin : D Oon viimeks lukenu Casual Vacancya, mut viimisimmän kirja, jonka luin loppuun on täytyny olla Harry Potter and the Philosopher's stone
6. Mikä on paras koskaan tehty biisi?
- Ei tollasta voi nimetä XD Sanotaan ny vaikka Adelen Hometown Glory
7. Salmiakki vai suklaa?
- Suklaa
8. Oletko enemmän kesä- vai talvi-ihmisiä?
- Talvi! [olisin halunnu kirjottaa tähän "Syksy!" mutten viittiny]



4. Uudet kysymykset:

1. Mitkä neljä adjektiivia kuvaavat parhaiten tyyliäsi?
2. Osaatko leipoa/kokata hyvin?
3. Mikä saa sinut suuttumaan?
4. Musiikkityyli, jota kukaan ei uskoisi sinun kuuntelevan:
5. Missä maassa asuisit, jos et asuisi Suomessa?
6. Pystytkö olemaan yhden [tylsän] oppitunnin (75 min) verran näpräämättä puhelinta kertaakaan (edes kellon katsominen ei käy)?
7. Mistä olet riippuvainen?
8. Onko elämää ilman musiikkia?


Homma lankeaa taas Maarille xd Kaikki muutkin saa tehdä, kertokaa ihmeessä jos teette :)

*

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oliko tää se viimesin haaste mulle? ; - D On vähä unotunu..

Noora kirjoitti...

On, ei se kuule haittaa : D