keskiviikko 23. tammikuuta 2013

We'll run wild, we'll be glowing in the dark

Tähän päivään kuulu lisää hedelmiä ja vähän kuunteluita xd
Penkkari-infossa ilmottauduin koristelutiimiin ja mulle vihdoin vahvistettiin tieto siitä, että kronikkatiimin kuva otetaan huomenna :D

Hukkasin ja löysin mun kamoja pitkin päivää vaikkei yheskään tilanteessa oikeen naurattanu XD Lähetin ekan hakemuksen kesätyöpaikasta. Siis ekan oikeen hakemuksen ikinä. Sain uuden takin ja pyjaman (jeee) ja muutamia främmandespråkiga magazines.... :D

(I've just happened to notice that my brain prefers English to Finnish... Why can't this be my mother tongue?)

Muutama asia selvis taas (oon tyytyväinen) ja oon tukka pystyssä mantsan koealueen kanssa : D 

Sitä vois mennä ylös selailemaan mun lehtiä ja ehkä kattoo viel muutaman Sinkkuelämää-jakson :)

Oliskohan parempi postata useammin näitä lyhyitä vai harvemmin pitempiä (+ laadukkaammat kuvat)? 


- - -

Kuvat muokattu Snapseedillä : )







Ei kommentteja: