lauantai 24. marraskuuta 2012

Where I come from you say things will be well and fun

"This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised.
1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the ' tagger ' has set for them.
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told.
6. There's no tag backs."

Kiitos Maarille haasteesta :)

11 asiaa minusta (näitä on muuten oikeesti vaikee keksiä! XD):

1. Tykkään ihan sairaasti musiikista, kuuntelen sitä sekä laulan ja lisäks soitan pianoa ja kitaraa :)
2. Mul on luonnonkiharat hiukset ja (toisinaan) inhoon niitä ihan sikana!
3. Olin ennen tosi kauhee shoppailuaddikti, mut nyt oon oppinu ottaa vähän rauhallisemmin
4. Oon täysin hulluna kaikkiin Harry Potter -juttuihin (jossei joku nyt vielä tienny...) :D
5. Tunnun olevan joissain tietyissä asioissa tosi poikkeusyksilö; en esim. tykkää auringonpaisteesta enkä rakasta suklaata (ihan oikeesti, mul tekee mieli suklaata ehkä kerran puoles vuodessa XD)
6. Rakastan kaikkien Twilight-leffojen soundtrackeja, ah ♥
7. Uskon siihen, et mun on pakko onnistua kaikessa (erityisesti kouluasioissa) eli toisin sanoen oon paha perfektionisti
8. Olen huomannu tässä viime aikoina [kun en oo voinu käyttää iPhonea] et mulle tärkeintä kännykässä ei oo puhelut ja tekstarit vaan TOIMIVA, NOPEA ja ehdottomasti rajoittamaton nettiyhteys (jotkut ehkä luki rivien välistä, että tällä hetkellä mulla ei ole sitä... :<) Kun vaihdan liittymää ens vuonna oon siis tehny selväks vanhemmille sen, et ihan sama paljonko saan puhuu tai tekstata, mut haluan kunnon netin puhelimeen XD Oikeet prioriteetit joo, mut mun tablettiki tarvii nettii....
9. Sen jälkeen sain iPadin en oo pahemmin käyttäny mun omaa konetta, kun se on niin paljon hitaampi - saan odottaa vartin et pääsen tekee sen kans jotain järkevää ku oisin siin vaihees avannu Safarin ja hakenu sen tiedon jo... Ainut mihin käytän konet nykyään on suunnilleen lähinnä bloggailu ja semmoset nettisivut mihin pääsee vaan koneel ja ku siirrän kuvia koneelle tms.
10. Valmistun koulusta suunnilleen tasan vuoden päästä, hui!
11. Oon keksiny niin paljon suunnitelmia siitä mitä haluun tehä lukion jälkeen, etten tiedä mihin oikeesti haluisin eniten :) Haen kuitenkin ainakin ammattikorkeakouluun bio- ja elintarviketekniikkaan ja ehkä ympäristöteknologiaan (se siitä, kun oon tähän päivään asti sanonu, et musta ei tuu insinööriä...) insinöörikoulutukseen tai optometristiksi ja yliopistoon varmaan geologiaan tai maantieteeseen ja ehkä jopa englantiin! 

Haastajan kysymykset:

1. Kesä vai talvi? Ja miksi?
- Pakko sanoo talvi vaan siks, etten tykkää kesästä xd Ja talvi on jotenkin angstinen (niinku määki) mut tykkään sen tunnelmallisuudesta ja nukun paremmin ku on hämärämpää...
2. Mitä aiot toivoa joululahjaksi?
- Ainakin Sinkkuelämä-boksia jos on kaikki tuotantokaudet, Applen erillistä näppäimistöä iPadille ja Playstation store -lahjakorttia et saan laului mun Singstarii :) En kovinkaa paljoo muuta
3. Miten aiot viettää joulua?
- Perheen kanssa niinku aina, aamulla kaikkii ohjelmii telkkarista ja sit mennää hautausmaille ja ehkä semmonen lyhyt jouluhartaus (ei mikään jumalanpalvelus) ja illal vaa kotoo ja joulukalkkunaa :)
4. Viimeisin ostoksesi?
- En muista, mut luulen et karkkii xd Vaatteista ostin viimeks semmosen kiiltävän jakun H&M:stä :)
5. Lempikauppasi? Ja miksi?
- Varmaan Cubus, koska siel on ihan sairaan kivoja vaatteita, se korvaa nykyään H&M:n xd
6. Onko sinulla harrastuksia?
- Jep, käyn pianotunneilla, rämpyttelen joskus himas kitaraa ja kuvaan kaikkea (melkeen oikeestiki XD) ja lisäks käyn kätköilemässä :)
7. Suosikkiblogisi?
- Myönnän, etten pahemmin lue muiden blogeja, mut seuraan joskus esim. Martan blogia
8. Minne matkustit viimeksi?
- Roomaan huhtikuussa ♥ Eikä varmaan sen jälkeen oo ollu montaa päivää etten ois haikaillu sinne takas... 
9. Jos voisit asua ihan missä vaan, niin missä asuisit ja miksi?
- Varmaan omassa kaksiossa [mul on välil oikeesti asuntokuume, koska tiiän etten saa muuttaa pois täältä xd] ku meiänki keskustaan tulee jotai ihan uusii asuntoi ja oon tosi kade xd Tai kyl Hesaki kävis vaik se on vähän iso paikka. Siis oikeesti kaikista maailman paikoista muka valitsisin Turun tai Tampereen? XD No tietty ihan superunelma ois Ameriikassa tai Briteissä:)
10. Mitä pelkäät? Miksi?
- Käärmeitä, ötököitä, verta, joskus pimeetä, voiks/pitääks noita perustella? Ötökät on sairaan ällöjä suurin osa, oman veren näkemisestä tulee paha olo ja pimees pelkään et joku seuraa mua... En jaksanu luetella kaikkii xd
11. Paras asia, joka sinulle on tapahtunut tämän vuoden aikana.
- Tää on tosi paha, ku oli kaikki Rooman matkat ja Johanneksen tapaaminen ja kaikki mut jos pitäis yks valita niin ehkä Haloo Helsingin! keikat, erityisesti Salon keikka ♥

Mun kysymykset:

1. Pidätkö enemmän leffoista vai kirjoista?
2. Keräiletkö jotain?
3. Oletko enemmän tunne- vai järkiperäinen ihminen ja miksi?
4. Mitkä ovat neljä tärkeintä esinettäsi?
5. Missä olet hyvä?
6. Mikä on salainen paheesi?
7. Entä hauskin tapasi?
8. Monessako eri maassa olet vieraillut?
9. Ketä ihailet ja miksi?
10. Mitä ohjelmia tietokoneeltasi löytyy?
11. Mitä toivot tulevaisuudeltasi?

En haasta 11 ihmistä, mut riittääkö jos haastan 1? xd Haastan Kaisan kokemaan tän saman tuskailun ku minä :D 

On muuten hyvä biisi! ^

Kirjottelen taas pian, kun koeviikkokin on melkein ohi, ens viikolla enää yks enkun koe :) Sit taas uutta kehiin ja pääsen mantsan tunneille, jeah!



2 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Daaamn onpas paljon kysymyksiä XD Hii, ihanaa et bloggaat taas! :)

Noora kirjoitti...

Haha, mul meni tohon varmaa yli kaks tuntii vaik pitää vaan vastata 22 asiaan ja keksii 11 omaa kysymystä XD
Have fun with it, kiva kuulla :)