perjantai 2. marraskuuta 2012

Taas päivä mennyt maaten, mut mä vielä täällä ootan, jos yksisarvinen mun ikkunaan koputtaisi sarvellaan



Usein sanotaan, että torstai on toivoa täynnä, mutta entäs sitten perjantait?
Parin viime viikon sisällä perjantaista on tullu mun inhokkipäivä [tässä vaiheessa joku lopetti tämän merkinnän lukemisen ja joku muu tuijottaa suu auki] ja mulla on sille myös ihan perusteet.

Mikä tekee erityisesti tästä perjantaista huonon?

*Mun iPhonen korvauskäsittelyä pitkitetään edelleen ja joudun käyttämään yhä edelleen sitä varapuhelinta
*iPod sekosi ja tyhjensi itsensä ( bye bye 1140 biisiä :[ )
*Myöhästyin tänään ensimmäistä kertaa meiltä tulevasta bussista ja jouduin juoksemaan toiselle pysäkille
*Bussissa jouduin taas sen hitaan kuskin kyytiin ja myöhästyin pianotunnilta, kun jouduin viel seisomaan liikennevaloissa melkeen viis minuuttia
*yleinen väsymys ja laiskuus
*perjantai = yleensä siivouspäivä

Kerrankin näin päin.

Perjantai

Muiden perjantai



Mun perjantai
Kulutankin nyt mun vapaa-ajan iPodin uudelleentäyttämisessä, onneks oon jo melko hyvällä mallilla, kun oon saanu yli 4 gigaa musaa sisään... Kyl tää tästä ehkä ens vuonna....
Ja loppukevennykseksi ja koulun teemaviikon päättymisen kunniaksi webbikuva mun bitch-meikistä...

Ne näkyy näinkin laaduttomassa kuvassa, hyvänen aika...


PS. Vaihdoin blogin ylle talviturkin täksi vuodeksi...

-

Ei kommentteja: