maanantai 5. joulukuuta 2011

Yön vallat aamun valkeus jo voittaa...

 ...sun päiväs koittaa, oi synnyinmaa.

Tänään esitettiin koulunkuoron kanssa Oo siellä jossain mun ja Finlandia.
Pitihän sitä sit vähän laittaa parempaa päälle, kun oltiin kerran esiintymässä...
Mulla oli tämä H&M:n monesti kuvattu mekko


 ja nämä asusteet:


Pilgrimin kaulakoru:)

Vaan tämmöset H&M:n helmikorvikset:)

Ja Espritin avokkaat C:


Koulu loppu joskus kahen aikaan ja sieltä kävelin yhessä mun kaverin kaa äidin ja isän luo pianokauppaan ja kateltiin meille jotain tulevaa pianoa:) Sitten käytiin kattomassa mun huoneeseen mattoja ja sieltä löytykin pari ihan kivaa:)



 Noista kahdesta totesin, että oikeenpuoleinen sopii paremmin mun huoneeseen, niin se sitten jäi tohon lattialle :) Vasemmanpuoleinen meni televisiohuoneeseen tumman sohvan kaveriksi.

Käytiin illemmalla vanhempien kanssa Sham Rock Caféssa syömässä ja sieltä kävelin heidän kanssaan miittipaikalle. Nyt ne on edelleen siellä miitissä ja mä oon kotona telkkarin edessä:)

Kävin sen jälkeen vielä Wikken kautta (kun äiti usutti ettimään hameen kanssa sopivia saappaita, kun valitin ettei mulla ole yksiäkään.... Mut se on totta!!!) Siellä sitten törmäsinkin Click Shoesissa aivan johonkin muuhun kuin mitä etin alunperin.....

Oon aina halunnu platform-korkkarit, mutten ollu vielä löytäny sopivia/sopivan hintasia.... MUTTA NYT:




AH, nää on lähellä jotain niin täydellistä! ♥ Ja nämä oli yhdet ja ainoat jäljellä, vielä koko 40! Ainut vika on se, ettei niitten kanssa jaksa kävellä kovin pitkiä matkoja, mut jalat on alkanu jo entistä enemmän tottua näihin... (en myönnä kävelleeni näitten kanssa ympäri kämppää....) Vielä kun sais näille oikeesti kunnon käyttöä.... Heh xd

Mä rakastan noita kenkiä tällä hetkellä hyvin paljon (mut Converset on kyllä aina mukavammat jalassa CX) ♥

Huomenna teen kai jotain koulujuttuja, mut yritän kyl muistaa rentoutua vähän... Ajattelin kattoa Tuntematonta sotilasta, kun en vielä koskaan oo kattonu:)

Vanhemmat kertoivat just lähtevänsä kotiin, niin mä jatkan täällä telkkarin kattomista :)

Hauskaa huomista itsenäisyyspäivää itse kullekkin! Ja huomisen kunniaksi suomalaista musaa:)



C:

4 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Ihanat noi sun uudet kengät !<3

Noora kirjoitti...

Kiitos, niin on :)))

Ilona kirjoitti...

Et oo nähny Tuntematonta Sotilasta ennen? Suuresti hämmästynyt. Ite näin joskus ala-asteella.

Ihanat korkkarit munki mielestä!

Noora kirjoitti...

En oo koskaan ennen kattonu... Tänään näin ekaa kertaa. Ja kyllä, kyllä kiitos:))