perjantai 16. joulukuuta 2011

Sometimes I find myself sittin' back and reminiscing



Hellou C:

Sain vihdoin pienenpienen välin postaamiselle (ja sekin liian myöhään...) mutta jaarittelematta lienee paras... B)

Ensimmäisiä kuvia kuvaillakseen ei tarvi paljon selittää... Leikin siis tossa yks päivä netistä löytävällä tuunauskoneella ja päädyin sitten kokeilemaan leopardikuviota vessan pistorasiaan ja valokatkaisijaan... Hyvinhän se toimi:)





Sitten on aika lienee siirtyä hankintoihin.... Käväisin jokin aika sitten H&M:ssä ja bongasin sieltä ton yksolkaimisen topin, jota olin jo kesällä harkinnut... Nyt oli sitten hyvässä alennuksessa, niin jaksoin jopa ostaa sen xd Toiset uudet hankinnat oli Myllyn Sokokselta, josta siis ostin ton valkosen paidan ja alla olevan Espritin topin:)

H&M:n yksolkaiminen toppi c:

Molemmat paidat Sokokselta...

Tänään sitten hengasin kaverin kanssa kaupungilla, ja ostin yhden joululahjankin... Sitten käväisin Vero Modassakin, mistä bongasin tekonahkatakin alennuksessa.... Mentiin sitten äidin kaa uudestaan käymään ja ostettiin se takki ja nappasin vielä tommosen ison villapaidan kun olin siinä kassalla ♥ Omnomnom

Paita ja takki Vero Modasta C:


Myös saappaat on uuet ja ostettiin kanssa vanhojen tansseihin sopivat kengät :) 

Muuten elämään kuuluu aika normia.... Tai no, tiistaina oli Lucian päivä ja koulun kuoron kanssa kierrettiin meidän koulun lisäksi Pulssissa ja Saga- ja Kaskenniityssä vanhuksien luona... Olin toinen, joka oli ehdolla Luciaksi, mut oon oikeestaan ihan tyytyväinen ettei mua valittu tänä vuonna xd Kattoo sit ens vuonna...

Keskiviikkona näin ihanan ystäväni koulussa ♥ Ja mulla ei ollu muita tunteja, kun pelkkiä kokeen palautuksia 12.35 saakka... Ihan hyvän saaliin sain takasin, alhaisin numero oli 9+ jonka sain hissan kokeesta, ja se on mulle törkeen hyvä! Ja sit niin kans matikan neloskurssista, mut se jäi kaivelemaan jonkin verran niin katon oikeesti tammikuussa korotuskokeen mahdollisuutta oman jaksamisen mukaan... Mut toinen matikan koe meni hyvin, sain ykköskurssin kokeesta tällä kertaa mun unelmatuloksen; täydet pisteet joka tehtävästä:) Ja saksasta tuli 10+ (ei kannata kysyä miten xd) ja espanjan 10- olin myös tyytyväinen:)

Nyt odotellaan vaan lomaa ja silleen.... Ja tuskailen taas vaihteeks mun matikan kanssa....

Nytpä kuitenkin on pakko mennä nukkumaan, kun kello on HIRVEEN paljon ja huomenna koulu alkaa 8.15.... Voi ei, ja heti aamulla on matikkaa... Jessus. Oikoluku jäi nyt tältä kerralta, tarkastelen tekstini myöhemmin:) Heipä hei siis tältä aamuyöltä xd



2 kommenttia:

Ella kirjoitti...

Oii vähänkö kivat ooi pistorasia & valokatkasija!!
Mulla taitaa muuten olla tommonen samanlainen takki! :- )

Noora kirjoitti...

Hihii, ne on söpöt:) Ja kivaa, lisää samisjuttuja xd