sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Ja jonkun kauan sitten unohtuneen tunsin liikuttavan minua



Ei uppoa usko eikä toivo tuhoudu
rakkaus ei rapistu
se on meillä tässä ja aina
-Katri Ylander

Tänään olin taas koko päivän kotona, illalla kävin tarkastamassa rakennuksen tilannetta. Edistystä oli jälleen tapahtunut...

Kylpyhuoneen peili oli tällä kertaa paikallaan... :--)
Otin nyt vielä kuvan noista poreammeen yläpuolella olevista kuituvaloista
:--)



Vessassa oli saatu pönttö paikoilleen ja peili sekä valaisin olivat molemmat seinällä, yay! Ü




Katottiin noiden lisäksi mm. pyyhekoukkujen paikkoja ja mun kattokiskon valojen kytkimiä (mistä katkaisijasta mitkäkin valot syttyy jne.) ja pohdin kanssa mun huoneen sisustusta... Nyt se alkaa kai pikku hiljaa hahmottua :--)

Muuttoon on näillä näkymin alle kolme viikkoa, ja nyt alkaa jännittää ihan pirusti! :-) Oon sentään asunu täällä kerrostalokämpässä koko elämän tähän mennessä ja nyt yhtäkkiä tulee muutto näin pian, kun talookin on rakennettu melkeen kolme vuotta o_O Pelottava ajatus oikeesti, ja kaikki täytyy opetella uudestaan... En osaa ees käyttää meiän uutta liettä tai uunia enkä muutakaan  :3

Aamulla olin pukeutunut näin:

Villatakki on Globalin ja t-paita Hilfiger :-)

Illalla vaihdoin hieman asustusta eri housuille...

H&M:n farkkuhaalarit ja huivi + Espritin vanhavanha takki ;-)

Huomenna on edessä aika kevyt päivä, aamulla espanjaa ja loppupäivä yhteen asti kokeenpalautuksia....
Saan siis takaisin englannin, ruotsin, äidinkielen, yhteiskuntaopin, matikan ja espanjan kokeet... En kyllä noita kaikkia todellakaan haluais takaisin... Hups.




Jos selviän hengissä huomisesta, niin kuulette musta vielä myöhemmin... Syysloma kuluu kyllä suurilta osin pakkaamiseen.

Nyt kuitenkin tällä erää gute Nacht ja hauskaa uuden viikon alkua kaikille, missä ikinä olettekin! :--)

Otin tossa kerran auton ikkunasta :--) Yay!

2 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

kun olohuoneen sohvaan juutuin katselemaan noita kuvia...

Muuttaminen on jännää :D En oo kyl ite oikeestaan koskaan, mut äiti on muutaman kerran. Viimeks loppukesästä ennen ku lähin.

Samishaalarit :D Mun saksalainen muuten osaa sanan "lappuhaalari". Se halus välttistä opetella jotain turhaa suomeks :DD

Noora kirjoitti...

Jeps, samishaalarit :----D Haha, nauroin sun koko kommentille XD