torstai 6. lokakuuta 2011

You didn’t get to heaven but you made it close

Vapaus!!!!!

Vihdoin koeviikko loppui, ja nyt mun elämä pääsee oikeesti alkamaan.
Alotan juhlinnan jo tänään, ja meen mun kaverin kanssa kattomaan Sukkanauhakäärmeen leffaan... Tänä viikonloppuna aion vaan ottaa rennosti (ja tietty on pakko käydä Hulluilla päivillä) - se oiskin ensimmäinen kerta sen jälkeen kun koulu alko.
Koko eka jakso oli pelkkää suorittamista, pääosin kai sen takia, että meillä oli kaks kirjaa luettavana, enkä ehtinyt ajatella mitään muuta kuin et on pakko suorittaa jotain koko ajan...

Mut nyt se on ohi. Ainakin hetkeksi.

Mun ens jakso koostuu saksan ykköskurssista, espanjasta, hissasta ja kahdesta matikan kurssista :-----) Tiedossa tuntuu siis olevan suhteellisen kevyt jakso, ja oon tosi ilonen siitä.

Nyt kuitenkin pitäis nukkuu hiukan, et jaksa pysyä hereillä pitempään kuin iltakuuteen XD Kolme/neljä yötä putkeen 5-6 tunnin yöunilla alkaa nyt pikku hiljaa tuntua...

Eilisestä sen verran, et kävin Hulluilla päivillä ja ostin pari uutta levyä mun kokoelmiin.



Oon ihan rakastunu varsinkin tohon Hurtsiin... =)
Ja kyl Chisunkin uus levy tekee vaikutuksen, varsinkin kun se on mun mielestä ihan eri planeetalta kuin Vapaa ja yksin oli.

Huomenna mun parin kuukauden odotus huipentuu viimein: huomenna on mun elämän ekan saksan tunti. Oon itekin ihmetelly, miks odotan sitä niin innoissaan, enkä tosiaan osaa itekkään vastata. Tuntuu vaan jotenkin niin jännältä, et huominen on oikeesti pian täällä ja kaikki alkaa uudelleen alusta, toivotaan ainakin näin...

Nyt on pakko oikeesti levätä hetken, ennen kun hyppää bussiin...

Huomiseen saakka, auf Wiedersehen ja hauskaa torstain jatkoa teille kaikille :---)


Ei kommentteja: