lauantai 20. elokuuta 2011

Vielä tällä paikalla seisoo meidän lapsemme, ja me istutamme puun ja sen oksat kantavat - painonsa

Heeips :  )

En vieläkään oo saanut kuvia julkaisu kuntoon, mut nyt on kyllä muutakin kerrottavaa :--)
Koulua on nyt kulunut neljä päivää, ja oon ollut keskiviikosta asti kipee..... Hmmh :\
Mut suuri ihme tapahtui keskiviikkona, nimittäin sain uuden puhelimen :----------]
Meillä kyseinen puhelin on aiheuttanut paljon erimielisyyksiä, ja minulle on joskus vannottu, etten koskaan saa tätä itselleni. Nimittäin iPhone. 


Mutta nyt se on mulla käsissä. Valkoinen, 16 gigainen iPhone. Ja olen entistä enemmän rakastunut siihen nyt kun oon saanu käyttää sitä oikeesti ♥ Ja tää rakkaus kestää vielä kauan.....
Suojakuori on vaan vielä tilaamatta, mutta se asia hoidetaan ensi viikolla :)

Äidinkielen tunnilla saimme kevyen aloitustehtävän tämän vuoden lukio-opiskelulle: Lue Tuntematon sotilas. En ole kyseistä teosta ennen lukenut, enkä nähnyt edes elokuvaa, joten olen juuri nyt aika tyhjän päällä... Olen kuitenkin edennyt hitaalla lukemisvauhdillani parissa päivässä jo 50 sivua 470:stä XD Kirja alkaa vaikuttaa kuitenkin jo pikku hiljaa kiinnostavammalta ja vähemmän sekavalta kuin aluksi...


Tähän loppuun vielä mahtavasti muokattu iPhonella napattu kuva XD Olen ladannut App Storesta Photo Shop Expressin, joka on tosi kätevä kuvien muokkaamisessa suoraan kännykässä... Sillä saa myös kätevästi ladattua kuvat suoraan Facebookkiin :) Hyvät ominaisuudet, ja se on vielä ilmainen ohjelma... Yksi efekteistä on tässä kuvassa käytetty sateenkaariväritys, mutta vaihtoehtoja on useita, ja lisäksi ohjelmalla voi rajata, suoristaa ja muuttaa kuvan kontrastia, sekä paljon paljon muuta :)


Kohta suuntaan grillailemaan ja chillailemaan ennen kaverin illalla pidettäviä läksiäisjuhlia :)



Päivän biisi on taas Happoradiota, ja blogitekstin otsikko on otettu ko. biisistä. Mielestäni selkeästi levyn parhaita raitoja.

Nyt toivotan mukavaa (ja ahkeraa) elokuun loppua (---------:

Peace&: Noora

Ei kommentteja: