maanantai 1. elokuuta 2011

Don't let this magic die, the answer's there ♥

Hello world!

Olen pitänyt nyt taas pitkähköä taukoa, ja päivät on kuluneet kuin siivillä, niin on tämä postaus jäänyt ikävä kyllä väsäämättä liiankin kauaksi aikaa... Nyt otin viimein itseäni niskasta kiinni ja aloin kirjoittaa samalla, kun katson Harry Potteria telkkarista (n. 1000. kerran tai jotain XD)

Siis joo... 21.7. olin laivalla mun kahden kaverin kanssa :   ) Kuvasatoa:







Ruokaaaa XD



Pelasin pelikoneeseen yhteensä 0,40 € ja  voitin yhteensä 10,40 € XD


Siinä olin sitten kotona yhden päivän ja 23.7. lähdettiin aamulla kaveriporukalla Särkänniemeen ^.^ Sieltäkin otin kuvia lähinnä eläinpuistosta ja Näsinneulasta...: )


Vuohia :   )


Parin päivän ikäinen alpakan vasa :  )















24.7. menimme syömään mun kummien luo heidän uuteen taloonsa, ja asustauduin sen mukaisesti.


Paita Espritin, shortsit Globalin :  )

Pöllökorvikset Glitteristä :  )

Peace-koru on muistaakseni ostettu Lindexistä CX

Rannekkeet tällä hetkellä :  P

Naamailen.

En olekaan maininnut kertaakaan käsityöstäni, jota olen työstänyt jo jonkin aikaa, ja siis nyt sain sen vihdoin valmiiksi :  ) Kyseessä on siis eräänlainen 'kauluri'. Otin inspiraation tästä ohjeesta, mutta kudoin siis ihan Novitan Tempo-langalla, sitä taisin käyttää vähän yli kaksi kerää... :---) Tuosta tuli kivannäköinen, kun se on kudottu helmineuleella (lyhyesti selitettynä siis jokainen oikea silmukka kudotaan nurjana ja nurja oikeana :  D)
Lopputulos:


Tupsujen ohjeen tarkistin netistä, ja sain aikaan kivat, pienehköt tupsut : )

Tein mallista poiketen työhön kaksi napinreikää, mutta lisäsinkin työhön vain yhden napin...



Ja päällä näyttää suunnilleen tuolta, huomaa tupsu ; )
Pari päivää sitten lakkasin kynnetkin, nyt ne on jo vähän ehtineet huonontua, mutta onneksi otin kuvat heti lakkauksen jälkeen :   )



Olen selvästi innostunut nyt puolikuukynsistä, joten kokeilin niitä toisenkin kerran :  P

Päivän biisiksi valitsin HP-teemaisen kappaleen, joka on mukana Liekehtivän pikarin soundtrackillä ja itse elokuvassa lyhyesti :   ) 
Tää on aika kiva :   )



Olen viime aikoina katsellut vanhoja Pottereita uudestaan ja uudestaan, johtunee kai vaan siitä, että on vähän orpo olo, kun koko sarja on loppu, eikä uusia enää tule.

Mutta huomenna ois sitten lähtö Hesaan, ja sunnuntaina lähden vihdoin Tukholmaan!!!!
Oon ollu Tukholmassa viimeksi 6-vuotiaana, joten ootan ihan innolla! Päätettiin pari viikkoa sitten, että nyt lähdetään Tukholmaan XD Lähdetään sunnuntain iltalaivalla ja ollaan maanantaina Tukholmassa + yötä ma-ti ja tiistaina iltalaivalla lähdetään takas Turkuun.... Ou jee :       )


Mutta ennen sitä siis Helsingin valloitus : P
Adios amigos, mutta vain hetkeksi :   )

Peace&♥: Noora

Ei kommentteja: