keskiviikko 31. elokuuta 2011

My love, leave yourself behind

Hellou,

on ollut niin kiireistä, etten oo lyhyttäkään postausta ehtinyt väsätä :(
Koulutöitä on enemmän kuin tarpeen ja silleen, vaik on vasta kakkosvuoden ekat viikot menossa... En tiiä miten selviin vuoden loppuun asti, kun oon nyt jo aika väsynyt tähän :(

On tässä ollu sentään jotain positiivista, mulla on meinaa (uskokaa tai älkää!) pitäis olla pari vanhojen tansseihin, paitsi pitää vielä myöhemmin varmistaa : )

Tuntematon sotilas etenee n. sivulla 230 ja huomenna meillä on äidinkielen tunnilla väittely sekä espanjan ensimmäisen kotiaineen palautuspäivä.... Tänään oli englannin ja espanjan sanakoe ja ensimmäinen pitkän englannin kuuntelu, se oli aika masentava kokemus... Sanakokeetkaan ei menny ihan niin putkeen ku oisin halunnu, ja otti taas päähän koko päivän.....

Mä oon alkanu potee jonkinlaista 'koulumasennusta' kaamosmasennuksen sijaan, tosin ehkä hieman etuajassa... Mikään ei oikeen nappaa ja oon huonolla tuulella lähes 90% koulupäivästä ja hommia tuntuu olevan ihan liikaa yhdelle ihmiselle..... Perfektionismikaan ei suoranaisesti paranna asiaa.

Kohta oon kuitenkin lähdössä kattomaan Taistelua ja voin unohtaa koulujutut ees ihan hetkeksi....

Kaikki Ruotsin ja Megaeventin kuvat on ollu koneella jo ikuisuuden, ja kamerassa ois vielä uusia kuvia odottelemassa, mutta aikaa ei kerta kaikkisesti just nyt riitä, lupaan yrittää saada ne ASAP hoidettua, ehkä sitten kun tää Tuntematon sotilas -rumba on ohi... Tai sitten vasta ens jaksossa :( On niin kurjaa, kun en kerkee useemmin, kauheen syyllinen fiilis ja silleen... Mut nyt on ihan pakko mennä valmistautumaan lähtöön...

Peace&♥: Noora


♣ Tekisin kukista seppeleen,
lennättäisin leijaa,
mutta äiti käski mut suoraan kotiin. ♣










Who says I like Harry Potter?

~

4 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Noora tiiän nii milt tuntuu lukee tota tuntematon sotilast samaa aikaa ko on niii sata muuta juttuu mut oot hei jo sentää melkee puolivälis aii kirjas eli ei mitää hätää....heehee sun blogii on nii ihana lukeee :) ja nii jos noi kuvat oli sun huoneest ni sul on sit iha sairaa ihana huone

Noora kirjoitti...

Hehee, kiitos : ) Joo, tää on tämmöst hektistä, mut ehkä tää sit joskus rauhottuu… : )

Ilona kirjoitti...

Ihana toi pöllötyynyliina. Sitten ku pääsen taas kotiin, mun pitää kans askarrella tollaset tekstit mun valokatkasijaan :D
Joo kouluangst on tuttu juttu... Mut toisaalta teillä on ollu jo koulua jonkun aikaa, kun mä taas sain matikanläksyjä heti ilmoittautumispäivänä... No onneks ne on suht helppoja.

Noora kirjoitti...

Kiitos :) Ja juu, niin täytyykin :--D Pärjäile siellä!