lauantai 9. elokuuta 2014

Travelling in Scandinavia (finally!)


Moi kaikki!

Nyt tulee taas pitkästä aikaa postausta, ei tosin kovin pitkää tekstiä ehkä tänään :D
Nimittäin palasin eilen "Skandinavian reissulta" ja täytyy sanoo et oli kyllä mahtavia paikkoja!

Kuten teille jo oon ekan kerran toukokuussa maininnu, niin matkustin perheen kanssa nyt tällä viikolla Kööpenhaminaan, jossa vietettiin 2 päivää ja Osloon, jossa oltiin 1 kokonainen päivä.
Sain kuvat tänään puhelimesta koneelle (ei ollu taaskaan järkkäriä mukana reissussa, mistä oon kyllä toisaalta tyytyväinen) ja kaikkee jännää ja "hulluu" tapahtu kyl mun arkirutiineihin verrattuna. Tarkotuksena olis tehdä (toisin kuin tän Tallinnan kans tais käydä, ahaha :D) vielä toinen postaus(kin), johon kuvaan ostokset, kun osa vaatteista on vielä pyykissä... Samalla laitan varmaan puhelimesta myös muitakin kuvia, siis.

Tälle päivälle tein kuitenkin jotain, mistä haluaisin sanoa etten oo koskaan ennen tehny, mut se ei olis kyl ihan totta. Tai en tiiä, miten sen ottaa. Joka tapauksessa, kuvasin ekaa kertaa matkalla puhelimella videopätkiä, joista työstin teille matkavideon!
Oon ihan super-innoissani, koska en oo ennen tehny - ainakaan julkiseen levitykseen, you know - ku oikeestaa yhden koostevideon ja yhden muun lyhyen pätkän (jotka oon molemmat linkannu tässä blogissa, vink vink ;) hah) joten nyt mun varsinainen "editointidebyytti" julkastaan tänne.
Musta ei jostain syystä oo tässä videossa kauheesti pätkiä, mut aina vilahdan siellä täällä, videon kuvaajan (allekirjoittanut) moka lähinnä :D Tää on siis enemmän semmonen "Follow me around" -tyyppinen video :)

Toivottavasti tykkäätte! ♡
Linkki myös videon alla!


Videoon pääsee myös tästä.

Peace!

Ei kommentteja: