lauantai 16. elokuuta 2014

So, this is where my money went...


Eli se Kööpenhamina/Oslo haul!
Tuntuu, et tälläkin kuva määrällä tulee sen verran juttua, että päätin jättää puhelinkuvat omaan kertaansa.
Sen sijaan käsittelen tällä erää vaan ostokset. Ja päätin tehä vähän poikkeusta mun perinteisiin ostospostauksiin kuvausmiljöön valinnalla (99 % kuvista), joten olkaa hyvät!


Ensimmäinen mukava yllätys oli vastassa heti Kööpenhaminan lentokentällä: nimittäin Victoria's Secret, jonka olemassaolon olin täysin unohtanut! Miten mukavaa olikaan sitten alottaa ostelu sieltä (3 for 279 DK tai jtn).

Kaupungissa vedettiin aika pitkää kierrosta ennen kuin käytiin edes missään kaupoissa. Ensimmäisen päivän ainut kunnon vaateostos olikin Messagesta löydetyt kukkashortsit, ihan mun uudet lempparit ♡
Toisena päivänä löysin Topshopista ihanan valkosen t-paidan, jossa on hauskat pitsi/mesh-yksityiskohdat hihansuissa ja helmassa. Tykkään.


Ekaan päivään palatakseni: SE SEPHORA. Odotin löytäväni Illumista jonkun pienen pienen Sephoran liikkeen, jota odotin ihan innolla, mut se olikin sit kokonaisen kerroksen kokonen (niinku vaik Stockan yks kerros Turussa, you now?) ja täynnä kaikkee, mitä olin nähny vaan kuvissa ja netissä. Ja pitihän sitä sit aavistuksen verran seota, äöäöäöäö.
Sephorasta tarttui Benefitiltä They're Real! ripsiväri & Porefessional pohjustusvoide ♡ Sen lisäksi vielä Sephoran pieni meikkipussi, huulipuna, pieni spraydödö ja puuteripapereita (vai miks noita nyt taas kutsutaankaan, yyyh). Ja tietty pakollinen eos (lemon drop), vihdoin.
Toisena päivänä ostin enää kaks pakettia kuuluisia Oreoita (näistäki on tullu blogissa "the juttu" 8D) ♡



Oslossa käytiin ensimmäisenä iltapäivänä pyörähtämässä Byportenissa ja sieltä ostettiin Kremmerhusetista mun vessaan uus saippuapullo ja hammasharjamuki, jotka on muuten aika kivat. 


Sen lisäks käytiin Byportenin Designtorgetissa ja sieltä ostin kaks rullaa kuviollista teippiä. Niille on tullu jo parikin käyttötarkotusta ;)
Lyhyesti kävin myös Cubuksessa, sieltä löyty ihan mun tyylinen urheilupaita ja yksi paketti sukkia & Bikbokista pipo, joka onkin ollu tosi ajankohtanen tänä kesänä 8D
Käytiin vielä Søstrene Grenessa, johon ei oltu törmätty Köpiksessä, ja sieltä ostin paketin tavallisia kyniä DIY:ta varten (huomaa teippi!), yhden kumin ja pyörään uuden satulasuojuksen. On muuten hiano :)



Viimiset ostokset tehtiin todella viimisillä hetkellä ennen Norjasta lähtöä. Tax-freessä näin valtavan pullon mun suosikkia, Lancômen silmämeikinpoistoainetta ja hyllyllä törmäsin sitten Smashboxin boxeihin (haha!) ja halusin ehdottomasti itelleni yhden. En oo koskaan ennen nähny Smashboxin tuotteita missään, mut nyt niitäkin löytyy!
Oon testaillu kaikkia muita paitsi pohjustusvoidetta (can't wait to test that!) ja toi huulikiilto on mun uus lempparijuttu! Ripsiväristä en ollu niin vakuuttunu, kun mulla se tuppaa varisemaan, mut on kyl isoin ripsiharja, jonka oon koskaan nähny :D


Postaukset tuleekin tällä kertaa hiukan eri järjestyksessä kuin yleensä, näin vaihtelun vuoksi... Tästä aiheesta ei enempää.
Palaan myöhemmin kuvien kanssa, se on moi!


Ei kommentteja: