perjantai 6. tammikuuta 2012

There are places I'll remember all my life, though some have changed

Loppiaista vietetään täällä perheen voimin sekä kohta mun täti (isän sisko) ja setä tulee käymään ja syödään yhessä  :3

Koulu alkaa kolmen päivän päästä (:|), ja oon saanu yhen kouluhomman tehtyä... Mut on sekin parempi, kun ei yhtään. Enkun portfoliota varten kirjottelin eilen puhetta koko päivä (lue: olin samalla facebookissa, katoin telkkaria ymym.) ja kuvasin keskiviikkoset alennusmyyntiostokset :3

No, jos nyt sitten alotan niiden läpikäymisen...


Sori teinikuvat, mut yritin saa'a noi vaatteet näkyviin...xd  No, kuiteskin, oltiin mun kaverin kanssa eka H&M:ssä , ja kun kerran sain sinne lahjakortin (jeee) niin ostin sieltä ton ruskeen villatakin (hinta alessa 10€) ja noi allaolevat mustat sukkahousut (5€)

Sitten mentiin seuraavaks Ginaan ja sieltä ostin ton pitsitunikan (19,90€, ei ollu alessa) ja et oisin saanu sen leiman, niin kassalla nappasin vielä mustat vähän paksumpaa materiaalia olevat sukkahousut, jotka mulla on jalassa (alessa 4,95€) ja ponnarisetin (muistaakseni 1,90€) xd


Mentiin sit kans Hansaan, Onlyyn ja Vero Modaan, ja ah, mitä silmäni Vero Modassa näkivätkään!  Saman korkoiset korkkarit, jollaset just ostin viidelläkympillä, niin sain "käärmeennahkaiset" kaverit hintaa 14,99 €! (Normaalisti 49,95€!) Ihanat jalassa, eikä ees tapa mun nilkkoja :))

Sitten poikettiin viel Wikkelle, ku myöhästyttiin bussista, ja sielt mukaan tarttui muutamia meikkijuttuja....:)
Tommonen Lumene Natural Coden silmärajaustussi (joku 3 €), sävy Navy sekä Natural Coden ja Iconin luomivärit (4,90 € ja 3,90 € tai jotain:))




Juutuin sit vessan peilille, ja pari teinipeiliähän sit siellä xd



Nyt meiän vieraat tuli, joten tarttis ny mennä alas :3

Eilen katotun Across the Universe-elokuvan jälkeen oon fiilistelly pitkästä aikaa taas Beatlesia, ja sitä laitan teille nyt tähän loppuun x3 Hauskaa loppiaista ^^


Otsikko ^






~

Ei kommentteja: