tiistai 10. tammikuuta 2012

Ei se siitä, mä meen

Koulua on nyt ollu tähän mennessä kaksi päivää, ja väsyttää jo nyt. En meinannu pysyä täyspitkänä päivänä (8.15-16.00) ollenkaan hereillä ja nytkin väsyttää ihan törkeesti. Kroonista väsymystä ehkä, tai sit pistetään liian vähäisen unen piikkiin...

Ajattelin nyt tarjoilla teille taas lisää kuvia (hyppikää innosta) kun oli tullu vähän taas kuvailtua viikonloppuna ^^3 

Lauantai:













Olin metsässä hiippailija :----p













Sunnuntai:

Legendaariset kengät kauppatorilla x3


Citykani


"Tää on niin rumaa, ettei voi saada kuin kivoja kuvia" XD








HAVAHDU NYT t.Mörkö XD




Keltane ämpäri. Miksi?
Kirjotelma jää taas lyhyeksi, yyyyh. Mut nyt on vaan pakko nukkuu välillä "kunnolla" ja kun joudun menee koululle tapaamaan opoa 9.15... Mut onneks koulu loppuu jo yheltä, kun mulla on liikkatunnit maanantaisin :3 Odotan vähän jo huomista...

Nähdään myöhemmin, ja Auf Wiedersehen :   )

Ps. Lisää teille kuvia muutamista ostoksista ja muusta ens postauksessa! : )



Ainiin kiitos! ^ :33

Niin ja levensin blogia, että saisin kuvat viel isommiks, jeij! x3

2 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Tajusin nyt, et toi sun blogiotsikko on Anna Puuta. "Nopeimmat Junat" soi mulla ihan 24/7. Ostin sen levyn ja rakastuin nyt oikeen kunnolla. Oon siis jopa ollu sen keikalla viime kesänä, mut tää tajuuminen kesti :D Se "Nopeimmat junat" on ihan mun elämä <3

Kuolaan täälklä tota sikäläistä lunta ja noita sun kumppareita... Nyt pitäis saada kesätyö, jotta voisin ens talveks sellaset ittelleni hommata. Voihan tietty Mamman kanssa neuvotella. Uuden toppatakin(siis tota saamaahan mä lähdin myös aleista metsäsätämään, kun olin sen sulla nähnytarttisin myös, kun vanha on jo aika kulahtanu ja siinä on vähän liian jämptit hihat.

Ihan takka teillä muuten :D

Noora kirjoitti...

Selitystulva XD Joo, Nopeimmat junat on ehkä paras biisi, joka Annalta on tähän mennessä tullu, pidin alusta asti siitä eniten :)))