tiistai 19. heinäkuuta 2011

Kaikki on mahdollista, vain taivas rajana

Tervehdys =)
Palasin eilen Joensuusta yli 9 tunnin kotimatkan jälkeen... Reissu oli kyl jees ja vip-teltalla oli paljon tarjottavaa ;> Kuvat oon saanu omasta kamerasta jo koneelle, mutten oo ehtiny niitä yhtään vielä katella, niin kuvat tulee vasta myöhemmin XD

Tänään illalla oltiin kattomassa Potterin vika osa ja jäi vähän tyhjä olo... Eikä se johtunut edes siitä, että oltiin kattomassa se 3D:nä (Mun vastustelusta huolimatta...) vaan se koko juttu oli vaan niin jotenkin... Nyt ei oo oikee enää mitään odoteltavaa, kun Twilightit ei jaksa Potterien tavalla innostaa yhtä paljon...



Päivän biisi on mun pitkäaikaisen suosikin Kentin Järnspöken. Ei mulla siitä oikee paljon sanottavaa oo...
Tää postaus jää aika lyhyeks, ku en kerro nyt oikeen mistään mitään...

Tänään pääsin muuten räpläämään iPhonea, ja oon kokenut rakkautta ensi silmäyksellä.. En sitä kyllä saa, ainakaan nyt. Ehkä sitten ens vuonna...

Peace&♥: Noora

Ei kommentteja: