keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Sisälläni kolisee

Tänään oli sillee aika normipäivä... Heräsin vähän ennen puoltapäivää ja datasin ja autoin äitiä, kun se siivos meiän vaatehuonetta =P Kolmelta mä menin kampaajalle ja sain värjäyksen tyveen ja vähän uusia raitoja. Otin kotoo jotai randomkuvia, mut ei se väri paljon niissä näy..


Sit ei täs päiväs oikeen ollu mitään muuta erikoista... Illalla olin koneella ja sain inspiksen lähtee kuvailemaan ulos... Lähdin siinä puol yheksän maissa ja soitin pari tärkeetä puhelua kavereille ku olin ulkona ja tulin vähän ennen kymmentä kotiin... Ne puhelut kyl autto huomattavasti =)

Huomenna mun kaveri tulee meille ja mä autan sitä lukee matikan kokeisiin =) On se kiva kun voi kerranki olla avuksi... Ja saa samal syyn vaihtaa kuulumisia näin loman aikana, vaikka soitinkin sille tänään vartin puhelun =)


No tää on sillee aika fiilikseen sopiva biisi ja tykkään täst muutenki hirveesti ♥ Tää on melkeen kyseisen levyn paras biisi. Ja sanat on tosi koskettavat ja tuo mulle aina mieleen yhden tietyn henkilön...

Peace & ♥: Noora

Ei kommentteja: