sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Be the love generation

Eilen olin mun kaverin luona ja käytiin räpsimässä paljon kuvia. Tästä tullee taas lyhyt postaus, joten heitän nää kuvat tähän heti vaa aluks =)














Ei nää taaskaan kummosia, mut kuitenkin =) Ainakin tarpeeks mulle... 

Hajosin just jotai ihan älytöntä ajatusvirhettä, et täst kirjottamisest ei tuu kyl enää mitää... X'''D Lomaa on onneks jäljel enää kaks päivää... Mut toisaalta vaan kaks XC

Mut mä oon (kerrankin) optimistinen ja mietin, et enää kaks päivää kouluun x) Toisaalta en jaksa läksyjä tms. ja loman herätysajat kelpais, mut mul on kyl useempi ku yks syy, miks palaan mielelläni takas kouluun.. Mut toisaalta hyvä niin =) Jos ei ois yhtään syytä, niin oisin tosi angstinen ku joutuisin väkisin menee kouluu...

No kai täytyy tää mesekeskustelukin koht lopettaa ku kello on puol yks... Painun koht nukkumaan loman toiseks viimistä yötä...

Peace & ♥: Noora

Ei kommentteja: